Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

Arşivler Kasım, 2009

Zayıflama Resmi

Sağlıklı Seçim Yapmak İçin Yağlar Hakkında Ne Bilmeliyiz?

Yedi diyet önerisinde gördüğünüz gibi, yağ asitleri hakkında fazla bir şey bilmeden Fx15 ile diyet yağlarınızı dengeleyemezsiniz. Basitçe yağ seçimi veya yağdan kaçınmak için liste tutun. Yazının 2. bölümündeki tarifeler ve mönü planlarıyla hayat sizin için daha kolaylaşacaktır. Diyetinizi dengelemek için detaylı önerileri takip etmelisiniz. Bununla beraber, ben yağ asitlerini daha fazla öğrenmenizin yararına inanıyorum. Ne kadar fazla bilirseniz, sağlığınıza dikkat eder ve daha iyi yönlendirirsiniz.

Yağ asitleri üç geniş grupta toplanır; Doymuşlar, tekli doymamışlar, çoklu doymamışlar. Bu karbon atomlarını bir arada tutmaya yarayan bağ türlerini ifade eder. Doymuş yağ asitlerinin karbon atomları arasında tek bağ vardır (bu kontigürasyonda yağ asidi bütün hidrojenleri almıştır, “hidrojenle doymuştur” veya basitçe “doymuş yağ asidi”dir). Doymuş yağ önemli miktarda doymuş yağ asitleri içerir. Doymuş yağların birçoğu oda ısısında katı veya yarı katı yapıdadır. Tropikal yağlardan palm yağı, palm çekirdeği yağı ve Hindistan cevizi yağı haricinde.

Tekli doymamış yağ asitlerinin yağ asidi zincirinde bir (“mono = “tek” Yunancada) çift bağ vardır. Zeytinyağı ve kanda yağı çok miktarda tekli doymamış yağ asidi içerir, sırayla % 80 ve % 70 oranlarında, böylece onlar “tekli doymamış yağlar” olarak sınıflandırılır. Zeytinyağı tüketimine ağırlık verilmesi Fx15 ile güzel bir diyet başlangıcı olacaktır. Marketlerde bu sınıfta bulunan iki yeni yağ çeşidi; “yüksek oleik” aspur ve “yüksek oleik” ayçiçeği yağlarıdır. [ÇN: Aspur ve ayçiçeği yağlarına zeytinyağında bol miktarda bulunan tekli doymamış yağ asidi olan oleik asidin eklenmesiyle ticari oluşturulan yağlardır]. (Alışılagelmiş aspur ve ayçiçeği yağlan çoklu doymamış yağlar olarak sınıflandırılır). Tekli doymamış yağ asitleri oda ısısında sıvıdır, fakat soğutucuda puslanır veya yarı katı hale gelir.

Çoklu doymamış yağ asitlerinin yağ asit zincirleri arasında iki veya daha fazla (“poly=birçok” Yunanca) çift bağ vardır. Yağlar bol miktarda çoklu doymamış yağ asitleri içerirler. Bunlar; mısırözü, aspur, yerfıstığı, pamuk, soya, balık, ceviz ve ketentohumu yağlandır. Bu yağların da Fx15′ e faydası büyüktür. Bütün çoklu doymamış yağlar oda ısısında sıvıdırlar ve soğutucuda sıvı kalırlar. (Karbon zincirleri arasındaki çift bağ arttıkça, “doymamışlık” artar ve düşük ısıda dondurulmaz. Keten tohumu yağı ve balık yağı diğer yağlar içinde doymamışlığı en fazla olandır.)

Geçmişte beslenmeciler çeşitli çoklu doymamış yağ asitleri arasında az fark olduğunu belirttiler (yan sayfada sağ sütunda görülüyor) çünkü hepsinde doymuş yağ asitleri ve kolesterol azdı ve bu onlar için en önemli özellikti. Böylece sadece fiyatı, alışkanlık, lezzet veya pişirme kalitesine göre çoklu doymamışları seçmede serbesttiniz. Gıda ve ilaç İdaresi (FDA) ve birçok kişi hatta sağlık profesyonelleri halen modası geçmiş noktada kilitlenmiş duruyorlar. “Prolife Firmasına Fx15 için FDA izin vermişti. Hatırlarsınız.” Yeni araştırma, w-ö ve w-3 yağ asitleri oranına bağlı olarak çeşitli doymamış yağ asitlerinin sağlığa çok farklı etki edebileceğini gösteriyor.

W-3 yağ asitlerinin ilk çift bağları üçüncü ile dördüncü karbon atomları arasındadır, dolayısıyla w-3’ler diye anılırlar. W-6 yağ asitlerinin ilk çift bağları altı ile yedinci karbon atomları arasındadır, bundan dolayı w-6’lar diye adlandırılırlar (bakınız 342. sayfadaki şekil). Aşağıdaki tablo doymamış yağ asitlerinden w-3 ve w-6’dan zengin olanlar bu kitapta sadece kısaltılarak “w-3” ve “w-6” yağları diye bahsedilen çoklu doymamış yağları gösteriyor.

Zayıflama Resmi

Nutri Genetik Besinler

İnsanda genetik analizlerin yapılması ile gelişigüzel yemek yeme devri artık sona erecek diye düşünüyoruz. Nutri genetik testlerin yaygınlaşması ile hangi besini daha fazla tüketmek gerektiği ve beslenmenin daha uygun nasıl planlanacağı kişisel bazda ortaya çıkacak. Bu mümkün olduğunda Fx15 tüketimi süreci için sizler de test yaptırabileceksiniz. Böylece bireye özgü daha fazla tüketilecek besinlerle de hangi hastalıklara karşı koruyucu etkilerin olabileceği bilinecek ve daha kaliteli bir yaşama yelken açılacaktır. İnanıyorum ki bu besinleri sağlıklı beslenme sisteminizde yer verince yaşamınız daha da iyi ve uzun soluklu olacaktır. Pek tabii ki daha rahat zayıflayabileceksiniz de…

Koyu yeşil renkli bu otlar, özellikle folattan (sentetik şekline folik asit denir) çok zengindirler. Bu fx15 ile hem yan etkisiz, hem de daha sağlıklı zayıflayabileceğiniz bir seçim grubudur. B vitamini grubundan olan folat, özellikle MTHFR geninde polimorfizm olan bireyler tarafından çok miktarda tüketilmelidir; böylece homosistein düzeyinin yükselmesi önlenerek kalp hastalıklarına karşı koruma sağlanır. Yeni DNA sentezlenmesi, DNA onarımı ve ekspresyonu açısından önemli bir rol oynamaktadır. Folat, B6 ve B12 suda çözünen vitaminler olup pişirme sırasında bozulurlar.

Bu nedenle, mümkün olduğunca çiğ olarak veya buharda pişirilerek yenmelidir. Fx15 Diyeti için bu biçim pişirme daha hayırlıdır. Bu otlar ve sebzeler, antioksidan mekanizmasında rol oynayan bakır ve mangan gibi mineralleri içerir. 300′ den fazla enzimde yer alan ve sağlıklı bir kardiyovasküler sistem için gerekli olan magnezyum, kalp ritmi ve vücudun su dengesi açısından önemli olan potasyum, kan şekerinin düzenlenmesinde rol oynayan vanadyum, güçlü bir bağışıklık sistem için gerekli olan çinkodan da zengindirler. Yüksek bağışıklık sistemi de Fx15′ in işlev prensibine göre takviyenin daha hızlı çalışabilmesine vesile olacaktır.

Zayıflama Resmi

W3 Diyeti Nasıl Normal Yapar?

Ülkedeki milyonlarca insan düşük yağlı, bol karbonhidratlı diyetle ağırlık kaybetmeye uğraşıyor. Çünkü bu tür diyetler en etkili olanları olarak kabul ediliyor ve Fx15 ile de tavsiye ediliyor. Öğrendiğimize göre en etkili strateji tekli doymamış yağ asitleri ve w-3 yağlarına dayanan orta dereceli yağlı diyet almaktır. Bu şekilde Fx15′ in termojenik özelliğini harika bir biçimde desteklemiş olur ve Fx15 ile sıkıntısız / daha az sürede zayıflayabilirsiniz. Böyle bir diyet şişmanlık riskinizi düşürür, aynı zamanda diyabet gibi diğer metabolik hastalıklara karşı da koruyucudur.

Bunun niye böyle olduğunu anlamak için “insülin direnci” olarak tanımlanan tıbbi koşulu sizin anlamanız gerekir. İnsülinin başlıca görevi kan glikozunu veya “kan şekerini” düzenlemektir. Bu elzem işlevidir. Kan şekeriniz çok yükselirse dehidratasyon, koma ve aşırı durumda ölüm riskiniz vardır.

Çok düşerse beyniniz başlıca besinden esirgenecek ve bir kere daha koma ve ölümle karşılaşacaksınız. Eğer sağlıklı metabolik sisteminiz varsa glikoz düzeyiniz normal sınırlar içinde kalacaktır. Bu nasıl çalışıyor. Yemek yediğinizde, şekeriniz yükseliyor, bu pankreastan insülinin kana salınması pompalanıyor. İnsülin kas hücrelerine fazla şekeri alın diye sinyal gönderiyor. Kas hücreleriniz ya glikozu enerji kaynağı olarak ya da biraz farklı bir yapıda olan “glikojen” denilen maddeye çevirerek depo ediyor. Fx15 ise insülin oranını dengelemeye yardımcı olarak tam sağlıklı beslenme için kapı açıyor!

Zayıflama Resmi

Beslenmede Bilimsel Gerçekler

Beslenmede doymuş yağlardan zengin süt ve türevleri ile görünür yağ olarak tereyağı, margarin kullanan bireylerde kolesterol düzeyinin yüksek olduğu bildirilmiştir. Fx15 kullanıcıları arasında kollesterol düzeyi yüksek olanlarda ilk 2 aylık Fx15 kullanımı sonrasında bu değerlerde düşüş gözlemlenmiştir (Prolife Aratırma Departmanı). Yukarıda bahsettiğimiz türde beslenmedeki yağ asitleri miristik, palmitik ve stearik asitlerdir. Özellikle miristik ve palmitik asit alımı plazma total kolesterol ve LDL düzeyini yükseltmektedir.

Beslenme ile aşırı kolesterol alımı, duyarlı bireylerde LDL için hepatik alıcıların etkinliğini azaltarak plazma kolesterolün yükselmesine neden olmaktadır. Bu da bize gösteriyor ki Fx15 kullanımı süresince yukarıda sözü geçen besinlerden uzak durmak gerekiyor.

LDL kolesterolün oksijenli radikallerle oksidasyonu önemlidir. Antioksidanlar, LDL kolesterolün oksidasyonunu önlerler. Diyetteki antioksidanların başında C vitamini, E vitamini, karotenoidler ve flavonoidler gelmektedir. Bitkisel sıvı yağların E vitamini içeriği yüksek olmasına karşın, bu tür yağlar çoklu doymamış yağ asitlerinden zengin olduklarından E vitamini bu yağ asitlerinin oksidasyonunun önlenmesi için kullanılır. E vitamininin en zengin kaynakları yeşil yapraklı sebzeler, ceviz, fındık, fıstık, kuru baklagiller ve özü ayrılmamış tahıl ürünleridir. Tüm bunların Fx15 tüketimi süresince tercih edilmesini tavsiye ediyoruz. C vitaminini en fazla içeren besinler domates, turunçgiller, çilek, maydanoz, yeşil biber, kivi ve kuşburnudur. Bu meyve ve sebzeler Fx 15 süresi zarfında bağışıklık sisteminizi iyileştirerek daha etkin bir zayıflama sürecine vesile olabilirler. Karotenoidler havuç, portakal, kayısı, domateste bulunur. Başta turunçgiller olmak üzere sebze ve meyvelerde flavonoidler bulunur. Yapılan bir çalışmada antioksidanlardan biri olan plazma C vitamin düzeyinin ateroskleroz oluşumunu önleyici ve HDL düzeyi ile doğrusal orantılı olduğu bulunmuştur.

Zayıflama Resmi

Yanlış İnanış!

Yanlış İnanış Şudur: “Az Yağlı, Bol Karbonhidratlı Diyet Metabolizmayı Uyarır”

Yağ ve ağırlık kaybı hakkındaki ikinci yanlış inanış diyetten yağın tamamen çıkartılmasının metabolizmayı uyaracağıdır ve böylece ağırlık kaybına yardımcı olacağını bazı doktorların ileri sürdükleri gibi “vücudunuzun saklı olan yaradılıştan fazla yağı eritme potansiyelini tetikleyin”. İleri sürülen bu teorinin sonucu olarak insanlar tabaklarını patatesle doldurdu fakat üstüne kremalı sos kullanmadılar, vücutlarının ocak gibi kaloriyi hızla yakacağını ümit ettiler. Fx15 kullanırken bunu siz sakın uygulamayınız. Tamamen Yanlış bir düşünce ve çürütülmüş bir tezdir.

Bir kere daha bu yanlış inanışta bir gerçek vardır. Çok enerji alırsanız vücudunuz bu kaloriyi yağlardan çok karbonhidratlardan kullanacak, sonuçta “ısı” israfı veya “serbest” kalori oluşacaktır. Bu da çok yanlıştır ve Fx15 tüketimi sırasında uygulanmaması gereken bir yöntemdir. Bu küçük hileli manevrayla kazandığınız serbest kalori miktarı Mayo klinikte altı haftalık dikkatli bir çalışmayla gösterildi. Çalışmanın ilk kısmında şişman kadınlar orta derecede karbonhidrat ve oldukça yağlı “diğer bir deyişle pasta ve kremalı” diyetle beslendi (Normal olarak kadınların aldığından daha fazla, yağdan gelen enerji % 45.) İki hafta sonra kadınların diyeti aynı miktarda kaloriye fakat daha az yağa ve yüksek karbonhidrata çevrildi. Bir ay sonra düşük yağlı diyetteki kadınların metabolizmalarında hiçbir değişiklik olmadığı araştırmacılar tarafından saptandı.

Kadınlara bir ay boyunca yağ yerine karbonhidrat verilmesine karşın metabolik hızlarında değişiklik olmadı. Lakin Fx15 kullanımı sözkonusu olsaydı kuvvetle muhtemel sonuç çok farklı olacaktı. Üstelik ne vücut yağları azaldı ne de vücut ağırlıkları. Mayo Klinik çalışanları “dört haftalık az yağlı diyetin etkisinin tespit edilmediğini” belirtiler. Bu ve şimdi bildiğimiz diğer çalışmalar-da görüldüğü gibi az yağ, çok karbonhidrat yiyerek ağırlık kaybetmenin kaloriyi kısmadığınız sürece reçetesi başarısız olacaktır.