Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

Arşivler Aralık, 2010

Zayıflama Resmi

Karnabahar ve Zerdeçal

Zerdeçal adlı gıda maddesinde turmerik adında bir etken madde bulunur. Karnabahar, kale, kabak, brokoli ve Brüksel lahanasında bulunan isotiosionat ile zerdeçal’daki turmerik adlı etken madde birleştiğinde özellikle prostat tümörlerinin gelişiminin yavaşlatıldığı bildirilmektedir. Yani karnabaharı mutlaka zerdeçal ile birlikte tüketin.

Karnabahar, detokstaki bu çok önemli açıklamaya çalıştığım etkisine karşılık, haşlama ve az yağlı halde yani sağlıklı şekilde tüketilmeye dürüst olarak yazmak gerekirse çokta müsait değil. Pek çoğunuzun bu sebzeyi fazla lezzetli bulmadığını, buna karşılık hemen hepimizin un ve yumurta eşliğinde hazırlanan kızartmasına ise bayıldığını rahatlıkla belirtebilirim. Ne yazık ki kızartması lezzetli olmasına karşılık, kamabaharın o kadar sözünü ettiğim yararlarını size sunarken, bir yandan da size yağ yani oksidasyon ve toksik radikal kazandırarak sağlığınızı tehdit etmiş olacaktır. Yani ne kadar lezzetli de olsa karnabahar kızartmalarını söz konusu bile etmeyeceğim.

Buna karşılık onca yararı olmakla birlikte az yağlı, yarı pişmiş, yani en sağlıklı karnabahar tüketim şekline ise çoğunuzu çok fazla lezzetli olmayışından dolayı yönlendiremeyeceğim diye düşünüyorum. Ancak size şu anda Fx15 lotus hapı ile zayıflarken çok faydalı olacak bu sebzenin lezzetli bir şekilde tüketilebilmesi için çok önemli bir formül sunacağım. Az pişmiş, parçalanarak orta hararette kısa süre yani 5-10 dakika kadar ısıtılmış karnabahar parçalanna çok az sıvı yağ ve üzerine bol miktarda zerdeçal kırpıntıları serpiştirerek hazırladığınız formül. Bu formülün yararlarına kısaca göz atalım.

Karnabaharı temiz bir bez içinde veya plastik torbada, buzdolabı koşullarında yaklaşık bir hafta muhafaza edebilirsiniz. Satın alırken rengine çok dikkat edin. Temiz krem rengi hakim olanları tercih edin. Buna karşılık sarı veya kahverengi tonlarda olanlardan uzak durun. Karnabaharın pişirilmesi esnasında bazı bireyler onun kahverengileşmesinden şikayet eder. Bunun sorun olmaması için üzerine biraz kaynar su dökün. Karnabahar sağlığından Fx15 ile zayıflarken faydalanmayı ihmal etmeyin.

Zayıflama Resmi

Kahvaltının Önemi Zannettiğinizden Büyüktür

Sağlıklı zayıflamak için Fx15 lotus hapı kullanmak vücudunuzun doğal hormon ritimlerinden ve içgüdüsel kalori yakma kalıplarından yararlanmanızda yardımcı olacak. Bu ilacı perhiz programınızın iyi yönleriyle birleştirerek kullanmak kalıcı kilo vermeyi garantileyebilirsiniz.

Kahvaltı masasına oturun. Bazılarınızın bu konu hakkında neler düşündüğünü biliyorum, fakat üzgünüm, duymak istemiyorum. “Eril, sabah kahvaltı etmek için vaktim yok.” “Eril, kahve dışında her şey bende kusma isteği uyandırıyor.” Bunu aşın artık! Her gün yarımızdan daha azımız kahvaltı ediyoruz, fakat araştırmalar sağlıklı bir kiloya kavuşmanın, glikoz ve insülininizi istikrarlı tutmanın en güvenilir yollarından birinin Fx15 kapsülü kullandıktan yarım saat sonra kahvaltı etmek olduğunu göstermiştir. Aslına bakarsanız, kahvaltı etmeyen kadınların obez olma olasılığı kahvaltı edenlere göre dört buçuk kat daha fazladır. Ayrıca hiç kahvaltı etmeyen insanlar tip 2 diyabet görülme olasılığı en fazla olanlardır.

Pediatrics’de yayımlanan bir çalışma on beş yaşından itibaren, iki binden fazla yetişkini yirmi yaşma girene kadar izledi. Araştırmacılar kızlar ve erkekler daha sık kahvaltı ettikçe, BMI’larının de daha çok düştüğünü buldular. Bu sonuç diğer faktörlerden yaş, cinsiyet, ırk, sosyo-ekonomik durum, sigara-ve hatta kilolarıyla ilgili endişelenip endişelenmediklerinden (ve beslenmelerinden) bile bağımsızdı. Bu çalışmayla ilgili en çarpıcı şey ne miydi? Her gün kahvaltı eden çocuklar daha az edenlere göre daha çok kalori alıyordu fakat yine de kiloları daha azdı.

Uzun bir aradan sonra yemek metabolizmanıza start verir ve gün içindeki enerji düşmelerini önler. Eğer erkekseniz testosteron seviyeniz saat sekiz civarında zirve yapar ve akşam erken saatlerde en düşük noktaya gelir. En büyük öğününüzü sabahleyin yiyerek, bu metabolik güç dalgasından yararlanabileceksiniz. Hollanda’da yapılan bir çalışma karışık karbonhidratlarca (örneğin yulaf ezmesi, çok lifli gevrek veya tam tahıllı tostla birlikte bir sebzeli omlet) zengin bir kahvaltı eden insanların, kahvaltı girelin seviyelerini % 33’e kadar düşürmede etkili olduğu için, daha uzun süre doymuş ve tok hissettiklerini bulmuştur.

Zayıflama Resmi

Fx15 Kullanmak Egzersizin Verimini Artırıyor!

Denekler gibi ben de egzersize harcadıkları enerjinin egzersiz sonunda faydalara yansıyacağtnı düşünüyor, düşük yoğunlukta egzersiz yapan grubun fazla fayda sağlayamayacağını bekliyordum. Ancak yanılmıştım. Her iki grup da aerobik form seviyesini aynı oranda artırmıştı (stres testlerinde çıkan bu sonuca göre % 17-20 arasında) ve her iki grup da ortalama 1,5 kilo vücut yağı kaybetmişti. Bu Fx15 kullanımının ne derecede etkili olduğunun bir ispatı gibiydi.

Tüm katılımcılar metabolik formun en az bir göstergesinde gelişme göstermişti: düşen kan basıncı, azalan LDL kolesterol, artan HDL kolesterol gibi bazı göstergelerde % 5 ile 15 arasında gelişim sağlamışlardı ve bu gelişimin miktarı ile egzersizin yoğunluğu arasında görünürde alaka yoktu. Aslında egzersiz yoğunluğu ile ölçümlediğim göstergelerdeki kan basıncı, kan yağları, aerobik kapasite ve vücut yağı miktarı gelişmeler arasında bir bağlantı bulunmamaktadır. Yine de en büyük gelişmeyi başlangıçta en kötü göstergelere sahip olanların gösterdiğini fark ettim. Buna göre, egzersizin yoğunluğundan bağımsız olarak, egzersiz öncesi LDL kolesterol seviyeleri en yüksek olanlar bu seviyeyi en fazla azaltmış; aynı şekilde egzersiz öncesi en düşük HDL kolesterol seviyesine sahip olanlar da bu seviyeyi en fazla artıranlar olmuştur. Ancak en iyi sonuçlar egzersize devam ederken doğal Fx15 kapsül kullanan deneklerde gözlemlenmiştir.

Hormonlarınızı yağ depolamaya kışkırtan anti besin maddelerini attığımıza göre, artık yağ yakma hormonlarınızı tetikleyen besinleri almaya odaklanabiliriz. İkinci adımın ana odak noktası, metabolizmanızı onaran ve doğal hormon dengenizi yeniden oluşturan on tane Güç Besin Maddesi Grubudur. Kas dokusu yapılmasında ve hücreleri onarmada yararlı olan tam, doğal ve gerçek yiyecekleri öğreneceksiniz. Ayrıca istediğiniz hormonları açarak ve kilo verme çabalarınızı sabote edenleri kapatarak, bezelerinizin ve hormon üretiminizin desteklenmesinde etkili olan yeme alışkanlıklarını ve belirli yiyecekleri de öğreneceksiniz.

Zayıflama Resmi

Hafif Egzersiz Nedir ve Nasıl Uygulanır?

Günlük hayatınıza bu iki dakikalık yürüyüşlerden kaç tanesini entegre edebileceğinizi bir düşünün. Rutin hayatınızda yapabileceğiniz küçük değişiklikleri bir düşünün; alışverişe giderken aracınızı otoparkta en yakın değil en uzak yere park ederek başlayabilirsiniz. Çok kısa zamanda dakikalar birleşmeye başlar ve günde 20 dakikalık hareketle haftada 140 dakikayı tamamlayabilirsiniz. Ve unutmayın ki haftada 140 dakika yürüyüş egzersizi yapmak Orjinal Fx15 ‘in yanında sağlıklı ve zayıf olmak için yeterli bir miktardır.

Bu geleneksel bir egzersiz programı değildir ancak artık sağlığımızı geliştirmenin ensülin direnci sendromu riskini azaltmamıza bağlı olduğunu ve bu dirençle bağlantılı ciddi rahatsızlıklardan da korunmamızı sağladığını, bunun da geleneksel egzersiz programlarıyla gerçekleşmediğini biliyoruz. Çoklu iki dakika yürüyüş geçmiş yıllarda ortaya çıkan egzersiz standartlarının dışında olmasına rağmen dünyanın en bilinir spor doktorlarına sahip Amerikan Spor Tıp Fakültesi (ACSM) ve Amerikan Hükümeti’nin son tavsiyeleriyle örtüşmektedir. 1996 yılında Fiziksel Hareket ve Sağlık üzerine Genel Cerrahi Raporunda tanımlandığı gibi yeni yaklaşım düşük tempolu, terlemesiz fiziksel hareketlerdir. “Aerobik” kadar değerli görülmeyen birçok egzersiz artık yapılmaya değer olarak nitelendirilmektedir. 1990’larda ortaya çıkan bu yeni yaklaşıma “Hafif Egzersiz” denmektedir. Chitosan ‘ın da Fx15 ile beraber uygulanmasını önerdiğimiz egzersiz türü hafif egzersizlerdir. Çünkü çoğu insan “terleten” egzersizlerden kısa sürede bıkıp vazgeçmektedir. Ancak hafif egzersizler günlük yaşama kolayca entegre olabilmektedirler.

Yeni fiziksel hareket yaklaşımının temel hedefi yılda hareketsizlik nedeniyle kalp krizi, kanser ve tip 2 diyabet hastalıkları nedeniyle oluşan, yıllık yaklaşık 250.000 ölüm vakasını azaltmaktır. Resmi hedef Amerikalıları mümkünse her gün ya da haftanın çoğu günlerinde 30 dakikalık ya da fazlası ılımlı tempoda egzersize yönlendirmektir. Haftanın çoğu, ortalama haftada dört gün anlamına gelir ki buna göre önerilen egzersiz aralığı 4 ila 7 gün egzersiz olmakta, haftada 120 ila 210 dakika egzersiz önerilmektedir. Size önerdiğim haftalık 140 dakika bu standartların içerisinde yer almaktadır ve zaman yükümlülüğünün alt ucunda kalmaktadır.

Zayıflama Resmi

Soğan Sarımsak ve Ispanak

Sarımsak serbest radikallerle savaşmaya hazır bir antioksidan olan glütasyon üretmesini teşvik ederler. Glütasyon faaliyeti, farmasötik ve diğer endokrin bozucu kimyasalların atılmasına yardımcı olduğu karaciğerde özellikle önemlidir.

Soğanda bulunan özel bir flavonoid olan antosiyanin serbest radikalleri yok etmede olağanüstüdür ve yeni ortaya çıkan araştırmalar da obezite ve diyabetle savaşmada yararlı olabileceklerini gösteriyor. Sarımsak ve kardeşleri de toplam kolesterolü düşürmede – fakat HDL’yi yükseltirler – karaciğerin kolesterol sentezini azaltarak etkili olabilirler. (İki diş sarımsak kolesterol düşürücü ilaçların bazıları kadar etkili olabilir.) Farelerle yapılan çalışmalar, sarımsaktaki alisinin testosteron seviyelerini arttırabileceğini göstermesine rağmen, bir sonuca varmak için henüz çok erkendir. Ancak sarımsak zaten çok şey yapıyor eğer testosteronu arttırdığını da kanıtlarlarsa çok daha iyi olur.

Ispanak özellikle yararlıdır. Soğan ve sarımsağın en iyi yönlerini almıştır özellikle bir kan şekeri dengeleyicisi olan manganez ve onları insülin seviyelerini dengeli tutmak için mükemmel bir çözüme dönüştürerek lifle birleştirir. Kan şekerine yaptığı bu olumlu etki Fx15 ile beraber kullanılmasının oldukça doğru olduğunu kanıtlar niteliktedir.

Günde en az bir porsiyon soğan sarımsak yiyin. Sarımsağı ezmek, doğramak veya çiğnemek allinase enzimlerinin salgılanmasına yardımcı olur ki bu da yararlı faaliyetlerin çoğunu tetikler. En azından fırınlamadan önce tepesini kesin bu bazı enzim faaliyetlerini sağlayacaktır. Doğranmış ya da ezilmiş sarımsağı pişirmeden önce, enzimlerin tüm yararlı bileşimleri etkinleştirmesi için 10 dakika bekletin.

Yapabilirseniz çiğ yemeye çalışın alinasm etkisi ısıyla yok olabilir. Sandviçiniz veya burgerinizde çiğ kırmızı veya Vidalia soğanı kullanın; salatanıza yeşil soğan veya sosunuza sarımsak doğrayın. Daha yararlı organosülfür bileşimler oluşturmak için sarımsağı zeytinyağıyla birleştirin. Çift kat yarar elde etmek için pırasanın beyaz kısımlarını sarımsakla soteleyin.

Bütün bunlar detoks işlevini hızlandıracağı gibi, Fx15 Lotus ile zayıflarken uygulandığında vücudunuzun incelmesi esnasında yağların erimesinden kaynaklanan toksik madde salınımının neden olabileceği tehlikeleri de ortadan kaldırmanızda yardımcı olacaktır.