Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Bitkisel yağlar’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 ile Dengeli Zayıflama

Fx15 kapsüllerinin desteğini alarak zayıflamak hem daha kolay hemde daha hızlıdır. Kilo verme aşamasında uygulanan bazı yöntemler sağlığı olumsuz yönde etkilemektedir. Son dönemlerde yayılan fazla kilolara fx15 kapsülleri etki edecektir. Şişman ve çirkin biri olmak istemiyorsanız mutlaka fx15 kullanılmalıdır.

Fx15 yosun kapsülleri ile düzgün fiziğe kavuşabilirsiniz. Mutlaka fx15 kapsüllerini denemelisiniz. Sütten ve hayvanın yağ dokusundan elde edilen yağın çoğunluğu doymuş yağ asitlerinden oluştuğu için katı haldedir ve doymuş yağ olarak adlandırılır. Zeytin ve fındık yağı çoğunlukla tekli doymamış yağ asitlerinden oluştuğu için tekli doymamış, bitkisel yağlar çoğunlukla çoklu doymamış yağ asitlerinden oluştuğu için çoklu doymamış olarak adlandırılır.

Çoklu doymamış yağ asitleri, zincirdeki eksik hidrojenlerden dolayı çift bağ oluşan karbonun bulunduğu yere göre farklılık gösterir. İlk çift bağ yağ asidinin sonunda 3. karbonda oluştuysa omeag 3,6. karbonda oluştuysa omega6 olarak adlandırılır.

fx15 ile dengeli zayıflamaÇok doymamış yağ asitleri omega3 ve omega6 insan bedeninde sentezlenmez. Halbuki doymuş yağ asitleri karbonhidratlar ve azotu ayrılmış protein yapı taşlarından bedende sentezlenebilir. Zayıflama hapı fx15 yaşam tarzı ile fazla kilolardan kurtulacaksınız.

Çoklu doymamış yağ asitleri bedende başka moleküllerden sentezlenemediği, büyüme ve organların düzenli çalışması için gerekli olduğundan bunlara “elzem yağ asitleri” denir. Elzem yağ asitlerinden omega6 grubuna girenlerle, Omega3 grubuna girenlerin işlevleri de farklıdır.

Zayıflama Resmi

Fx15 ve Vücut Yağları

Günlük enerjimizin en az %30′ unu Fx15 kullanımı yaparken sağlıklı ve az işlenmiş yağlardan almalıyız. Fiziksel olarak fazla hareketli olmayan 70 kg ağırlığındaki birisi için bu, günde 60-75 gr’dır yani…

4-5 yemek kaşığı yağ demek. Günde dört ya da beş öğün yediğimizi kabul edersek bu miktar normaldir. Çok yağ almaya gerek yok; zaten yağın gramının ne kadar kalorili olduğunu (9 cal/gr) belirtmiştik. Alacağımız yağın %2’si Omega-3 (yağlı balık, keten tohumu, fındık, fıstık vb), %3-6’sıysa Omega-6 (ayçiçek yağı gibi bitkisel yağlar ve kuruyemişler) içermeli. Mikrokristalin selüloz bunu sağlayarak zayıflatabilir. Öte yandan, günlük yağımızın en fazla %10-15’i doymuş yağlardan (hayvansal yağlar, süt ürünleri, çikolata), geri kalanıysa tekli doymamış yağlardan (zeytinyağı, kanola yağı, badem, avokado) gelmeli.

Fiziksel aktiviteniz yüksekse ve sözgelimi, günde 4000 kalori harcıyorsanız, alacağınız yağ miktarını artırmalısınız (doymamış yağ olmasına dikkat ediniz). Atletler zaman zaman çabucak enerji almak için az yağ, bol karbonhidrat tüketme hatasına düşerler ve bu da performanslarını ve toparlanmalarını geciktirir. Fx etkisi ile bu tip destekler yaparak kolayca kilo verebilirsiniz.

Yetersiz çoklu doymamış yağ (özellikle Omega-3) alımı sağlığa zararlı olduğu gibi kilo vermeyi de zorlaştırır.