Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Çocuk vücut yapısı’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Proteinli Gıdalar

Çocuğunuzun vücut yapısı normalse, glusidlere karşı dayanıklı demektir; bu yüzden onu bazı nişastalı yiyeceklerden yoksun bırakmanıza gerek yok. Ama bu, çoğu zaman olduğu gibi beslenmesinin temelini kötü glusidler oluşturacak anlamına gelmez. Zayıflama yöntemleri onun için de geçerlidir.

Çareyi sürekli olarak çeşitli şekiller altındaki (özellikle en tehlikelisi kızartma) patateste aramaya kalkışmak, çoğu zaman düşüncesizlikten kaynaklanır. Aslında miktarını arttırmadan yemek çeşitlerini arttırabilirsiniz.

Çocuklara kötü glusidler dışında başka şeyleri yemesini kesinlikle öğretmek gerekir. Çok küçükse bir zayıflama hapı kullanması olanaksız olacağından bu en iyisidir. Çünkü o yaşta bunlara kolayca dayansalar bile, bu, büyüdükleri zaman tehlikeden uzak kalacakları anlamına gelmez. Bu yüzden küçük yaşlarda başka şeyleri,.özellikle,sebzeleri, daha önce sözünü ettiğimiz sebze ve baklagilleri onlara sevdirmeniz gerekir.

Çocuklara entegral hamur işleri yedirmeniz gerekmez. Gerektiği gibi pişirilmiş spagettilerden seçin; çünkü daha önceki bölümlerde de gördüğümüz gibi spagettiler, kan şekeri göstergesinin aynı düzeyde tutulmasını sağlar. Yumuşak buğday unuyla yapılmış hamur işlerinden ve sıkıştırılmamış makarnalardan kaçının.

Pirinç konusunda da tam pirinçte ısrar etmenize gerek yoktur. Çocuklara hızlı kilo verme konusunda çekinceli yaklaşmak gerekir. Buna karşılık kan şekeri göstergesi çok düşük olan Basmati pirincini rahatlıkla kullanabilirsiniz. Asya’da yaptıkları gibi pirincin yanında her zaman sebze (domates, kabak, patlıcan, bezelye, lahana…) eklemeyi alışkanlık haline getirin. Hindistan’da pirinç mercimekle servis yapılır ki bu çok iyidir.