Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Depolanan yağlar’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Yağ Depolamaya Karşı Fx 15

Bu araştırmada liflerin etkisi diğer toplam kalori, toplam yağ tüketimi de dahil olmak üzere tüm beslenme etkenlerinin dışında incelenmişti. Bu beslenme şeklinde Fx15 bitkisel kapsül kullanımı esastır. Bu nedenle günlük yağ tüketiminizi azaltmasanız bile meyve, sebze, baklagiller ve lif bakımından zengin tahılların tüketimini artırabilirsiniz. Bölümün başında size önerdiğim yarım kase fasulye salatası veya 3 dilim tam tahıllı ekmek, bir kase tahıl ezmesi, bir kase çilek veya yaban mersini, bir portakal veya bir greyfurt, 2 iri armut ya da 3 küçük kivi size 6 grama yakın lif sağlayabilir.

Yüksek karbonhidratlar ve yüksek lif içeren bir beslenmenin kolesterolü düşürmesinin yanı sıra birkaç gün içinde ensülin duyarlılığını artırdığı ve kandaki ensülin seviyesini düşürdüğünü gösteren birçok çalışma bulunmaktadır. Bu çalışmalar gösteriyor ki Fx15 zayıflama konusunda en iyi takviye. Metabolik form için tüm bu ölçümlerdeki gelişmelerle kanser ve kalp hastalıkları nedeniyle ölüm riskinin düşmesi anlamlıdır. Bu yüzden size “yiyin” diyorum.

Ne zaman meyve, sebze ve tahıl tüketimini artırmanız tavsiyesinde bulunsam şu soruyla karşılaşırım: “Kilo almaz mıyım?” Cevabım “Hayır”. Öncelikle insan vücudunun yediğiniz yüksek karbonhidratları yağ hücrelerinizde depolamak üzere dönüştürmesi oldukça zordur. Karbonhidratlar kısa süre içinde enerjiye dönüşme eğiliminde olup depolanmazlar, depolandıklarında da temel olarak yağ değil, kaslarınızda karbonhidrat olarak depolanırlar. Bu depolanan yağlar Fx15 yardımı ile rahatlıkla eritilebilir.

Yağ depolamaya karşı fx15

Metabolik deneylerde vücuda tek bir seferde 2.000 kalori gibi fazla karbonhidrat yüklendiğinde bile çok azının hücrelere gittiği gözlemlenmiştir. Bu durum vücudun hücrelerde kolaylıkla depolamaya yatkın olduğu yağların durumunun tam tersidir. İkincisi karbonhidratların metabolizmayı harekete geçirme etkisi bulunur. Bu “ısı etkisi” yakılan ek kalorilere neden olur. Çok az istisna dışında fazla bile tüketsek ve hatta bu “fazla” tüketimi epey bir süre devam ettirsek bile yüksek karbonhidratlı beslenme nedeniyle kilo almayız.