Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Doymuş yağlar’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Yeni Zayıflama Yaklaşımı Fx15 Kapsül

1960’larda, o zamanın genç baby boomer’ları, II. Dünya Savaşı sonrasında işlenmiş yiyeceklerin kullanılmaya başlanmasını protesto ederek yiyeceklerde “doğaya dönüş” devrimine başladılar. Bu tipik geriye dönüş modasında, bu neslin bağrına bastığı her şey ‘tam’, ‘doğal’, ‘taze’, ‘işlenmemiş’, böcek zehirleri ve kimyasal gübreler kullanılmadan yetiştirilmiş olmalıydı. Doğal gıda tüketimi Fx15 destekli diyetler de çok önemlidir. Bu, öncekilerden daha güçlü ve etkili bir sağlıklı gıda hareketinin başlangıcıydı ve sonuç olarak da üzerinden kırk yıldan fazla süre geçtikten sonra ana akımlardan biri olmuş durumdadır.

Bu iyi haberdi. Kötü haber ise bunun, gördüğümüz son pozitif diyetsel eğilim olmasıydı. O zamandan bu yana, bir biri ardına gelen, tehlikeli ve üzerinde pek düşünülmemiş planlarımız oldu. Üstelik fast food kültürü artık her yerde karşımıza çıkıyor. Fast Food Ulusu’nun yazarı Eric Schlosser’e göre, günde ortalama olarak her dört Amerikalıdan biri yemeğini fast food restoranlardan yiyor.

Yeni zayıflama yaklaşımı fx15 kapsül

1970′ lerde Atkins’ in düşükkarbonhidrat, yüksek protein diyetiyle tanıştık. Bu diyet Fx15 ile desteklendiği zaman daha başarılı sonuçlar vermeye başladı. Fx etkisi kısa zamanda kendisini hissettirmeye başladı. İlk bakışta bu kavram anlamlı geliyordu, ancak çok sayıda ciddi ve tehlikeli hata barındırıyordu (bunların bir kısmı değiştirildi); bu hatalardan biri de yüksek miktardaki doymuş yağlardı. 90’larda biraz değiştirilmiş bu çılgınlıkla yeniden karşılaşıldı.

Sanırım diyetsel çılgınlıklardan en kötüsü 1980′ lere aittir; karşımıza yağsız diyet çağı olarak çıkmıştır. Bu diyeti uygulamak yerine Fx15 form hapı kullanmak daha yerinde olacaktır. Süpermarket rafları az besin içeren, boş kalorili, yüksek glisemik indeksli karbonhidratlı gıdalarla dolup taşmıştı. Bu yiyecekler pek çok insan, özellikle de kadınlar için diyetsel dayanak haline gelmişti; bu kişiler kendilerini azyağlı ‘kumpir’ ve mısır cipsi, yağsız pirinç ve mısır kekleri, kurabiyeler, krakerler gibi abur cuburları yemeye kaptırmış durumdaydı. Birden milyonlarca Amerikalı kendilerini kronik enflamatuar hastalıklarla boğuşurken buldu. Neden? Çünkü bu yiyecekleri yemek, kan şekerinde hızlı bir yükselişe yol açarak insülin düzeylerini artıyor, sonuç olarak proenflamatuar etki ortaya çıkıyordu.

Zayıflama Resmi

Fx15 Lotus Yaprağı Etkileri

Lotus yaprağı diyince aklımıza vücudumuza verdiği zindelik ve rahatlıktan bahsetmeden geçemeyiz. Özellikle Fx15 hapı içeriği, lotus yaprağı ekstresi bakımından zengin olduğu için her türlü kilo verme tedavisinde kullanılabilir.

Kendilerini şişmanlattıklarını düşündükleri için fındık, yağ ve avokadoyu boykot eden kişilere kulak asmayın. Bunlar gibi doymamış yağlar vücudunuz için yararlıdır ve dengeli bir beslenme tarzı ile tüketilirse, size kilo aldırmaz.

Sizin poponuzu büyüten şey et, süt ve hidrojenize yağlardaki doymuş yağlardır. Yağın neden yapıldığına dikkat edin ve kafanızı kullanın. Bir çeşit meyve olan avokadonun sizi bir gergedana çevirebileceğini düşünüyor musunuz? Akıl var, mantık var kızlar!

Fasulyede aynı zamanda magnezyum, demir, çinko, potasyum ve özellikle kırmızı barbunyada önemli bir enzim artıran mineral olan molibden vardır.

Fasulye aynı zamanda iyi bir protein kaynağıdır, genellikle 136 cc’sinde 15 gr. protein bulunur. Ticari amaçlı hayvanlardan elde edilen çoğu protein kaynağının tam aksine herhangi bir steroid, hormon ya da antibiyotik de içermez.

Hepsi bu kadar. Sağlığın zirvesinde olmayı sağlayan ve kalp hastalıkları, kanser, obezite ve diğer Batı hastalıklarını en aza indiren, bilimin bulmuş olduğu en iyi beslenme biçimi budur.

Çin Etüdü’nün bulguları, tüketilen hayvansal esaslı besinlerin yüzdesi düştükçe-hatta kalorilerin % 10’undan %0’ına düştüğünde bile daha büyük sağlık yararlarının elde edildiğini gösteriyor. Bu nedenle, en azından dejeneratif bir hastalığa yatkınlığı olan birisi için, hayvansal esaslı ürünlerin en iyi yüzdesinin sıfır olduğunu varsaymak mantıksız değildir.

Zayıflama Resmi

Fx Etkisi Bölgesel Zayıflatır

Yağların sıvı ya da katı olması kalori içeriğini değiştirmez. Fx15 zayıflama hapı mükemmel etkisiyle her türlü yağı eritebilir. Özellikle kalori kısıtlı diyetlerde yağ miktarı azaltılmalıdır. Yağlar içerdikleri yağ asitlerine göre değişik gruplara ayırılırlar:

  • Doymuş yağlar
  • Tekli doymamış yağlar Çoklu doymamış yağlar

Hayvansal kaynaklı katı yağlar doymuş yağlardır, bu tip yağlar içerdikleri kolesterol açısından kalp ve damar sağlığı için zararlıdır. Bu yüzden biz hayvansal yağları Fx15′ in yanına yaklaştırmanızı istemiyoruz. Zeytinyağı, kanola yağı ve fındık yağı tekli doymamış yağlardır. İnsan sağlığı açısından en değerli grup bu gruptur. Soya yağı, mısır özü yağı ve ayçiçek yağı çoklu doymamış yağ grubundan olup yaygın olarak kullanılmaktadırlar.

Günlük alınması gereken gereken kalorinin %25-35′ lik bölümü yağlardan gelmelidir. Ancak doymuş yağlardan alınan enerji totalin % 6-7 kadarını geçmemelidir. Geçerse Fx etkisi zarar görebilir. Daha yüksek oranda alınan doymuş yağlar kalp ve damar hastalıklarının riskini artırır.

İster sağlıklı beslenme için ister metabolik hastalıklarda beslenirken alınan yağ miktarı kadar alınan yağın cinsi ve çiğ tüketimi de önemlidir. Sağlıklı zayıflama için fx15 kullanımı sırasında yağ tüketimi en aza indirgenmelidir.

Zayıflama Resmi

Sağlıklı Seçim Yapmak İçin Yağlar Hakkında Ne Bilmeliyiz?

Yedi diyet önerisinde gördüğünüz gibi, yağ asitleri hakkında fazla bir şey bilmeden Fx15 ile diyet yağlarınızı dengeleyemezsiniz. Basitçe yağ seçimi veya yağdan kaçınmak için liste tutun. Yazının 2. bölümündeki tarifeler ve mönü planlarıyla hayat sizin için daha kolaylaşacaktır. Diyetinizi dengelemek için detaylı önerileri takip etmelisiniz. Bununla beraber, ben yağ asitlerini daha fazla öğrenmenizin yararına inanıyorum. Ne kadar fazla bilirseniz, sağlığınıza dikkat eder ve daha iyi yönlendirirsiniz.

Yağ asitleri üç geniş grupta toplanır; Doymuşlar, tekli doymamışlar, çoklu doymamışlar. Bu karbon atomlarını bir arada tutmaya yarayan bağ türlerini ifade eder. Doymuş yağ asitlerinin karbon atomları arasında tek bağ vardır (bu kontigürasyonda yağ asidi bütün hidrojenleri almıştır, “hidrojenle doymuştur” veya basitçe “doymuş yağ asidi”dir). Doymuş yağ önemli miktarda doymuş yağ asitleri içerir. Doymuş yağların birçoğu oda ısısında katı veya yarı katı yapıdadır. Tropikal yağlardan palm yağı, palm çekirdeği yağı ve Hindistan cevizi yağı haricinde.

Tekli doymamış yağ asitlerinin yağ asidi zincirinde bir (“mono = “tek” Yunancada) çift bağ vardır. Zeytinyağı ve kanda yağı çok miktarda tekli doymamış yağ asidi içerir, sırayla % 80 ve % 70 oranlarında, böylece onlar “tekli doymamış yağlar” olarak sınıflandırılır. Zeytinyağı tüketimine ağırlık verilmesi Fx15 ile güzel bir diyet başlangıcı olacaktır. Marketlerde bu sınıfta bulunan iki yeni yağ çeşidi; “yüksek oleik” aspur ve “yüksek oleik” ayçiçeği yağlarıdır. [ÇN: Aspur ve ayçiçeği yağlarına zeytinyağında bol miktarda bulunan tekli doymamış yağ asidi olan oleik asidin eklenmesiyle ticari oluşturulan yağlardır]. (Alışılagelmiş aspur ve ayçiçeği yağlan çoklu doymamış yağlar olarak sınıflandırılır). Tekli doymamış yağ asitleri oda ısısında sıvıdır, fakat soğutucuda puslanır veya yarı katı hale gelir.

Çoklu doymamış yağ asitlerinin yağ asit zincirleri arasında iki veya daha fazla (“poly=birçok” Yunanca) çift bağ vardır. Yağlar bol miktarda çoklu doymamış yağ asitleri içerirler. Bunlar; mısırözü, aspur, yerfıstığı, pamuk, soya, balık, ceviz ve ketentohumu yağlandır. Bu yağların da Fx15′ e faydası büyüktür. Bütün çoklu doymamış yağlar oda ısısında sıvıdırlar ve soğutucuda sıvı kalırlar. (Karbon zincirleri arasındaki çift bağ arttıkça, “doymamışlık” artar ve düşük ısıda dondurulmaz. Keten tohumu yağı ve balık yağı diğer yağlar içinde doymamışlığı en fazla olandır.)

Geçmişte beslenmeciler çeşitli çoklu doymamış yağ asitleri arasında az fark olduğunu belirttiler (yan sayfada sağ sütunda görülüyor) çünkü hepsinde doymuş yağ asitleri ve kolesterol azdı ve bu onlar için en önemli özellikti. Böylece sadece fiyatı, alışkanlık, lezzet veya pişirme kalitesine göre çoklu doymamışları seçmede serbesttiniz. Gıda ve ilaç İdaresi (FDA) ve birçok kişi hatta sağlık profesyonelleri halen modası geçmiş noktada kilitlenmiş duruyorlar. “Prolife Firmasına Fx15 için FDA izin vermişti. Hatırlarsınız.” Yeni araştırma, w-ö ve w-3 yağ asitleri oranına bağlı olarak çeşitli doymamış yağ asitlerinin sağlığa çok farklı etki edebileceğini gösteriyor.

W-3 yağ asitlerinin ilk çift bağları üçüncü ile dördüncü karbon atomları arasındadır, dolayısıyla w-3’ler diye anılırlar. W-6 yağ asitlerinin ilk çift bağları altı ile yedinci karbon atomları arasındadır, bundan dolayı w-6’lar diye adlandırılırlar (bakınız 342. sayfadaki şekil). Aşağıdaki tablo doymamış yağ asitlerinden w-3 ve w-6’dan zengin olanlar bu kitapta sadece kısaltılarak “w-3” ve “w-6” yağları diye bahsedilen çoklu doymamış yağları gösteriyor.

Zayıflama Resmi

Beslenmede Bilimsel Gerçekler

Beslenmede doymuş yağlardan zengin süt ve türevleri ile görünür yağ olarak tereyağı, margarin kullanan bireylerde kolesterol düzeyinin yüksek olduğu bildirilmiştir. Fx15 kullanıcıları arasında kollesterol düzeyi yüksek olanlarda ilk 2 aylık Fx15 kullanımı sonrasında bu değerlerde düşüş gözlemlenmiştir (Prolife Aratırma Departmanı). Yukarıda bahsettiğimiz türde beslenmedeki yağ asitleri miristik, palmitik ve stearik asitlerdir. Özellikle miristik ve palmitik asit alımı plazma total kolesterol ve LDL düzeyini yükseltmektedir.

Beslenme ile aşırı kolesterol alımı, duyarlı bireylerde LDL için hepatik alıcıların etkinliğini azaltarak plazma kolesterolün yükselmesine neden olmaktadır. Bu da bize gösteriyor ki Fx15 kullanımı süresince yukarıda sözü geçen besinlerden uzak durmak gerekiyor.

LDL kolesterolün oksijenli radikallerle oksidasyonu önemlidir. Antioksidanlar, LDL kolesterolün oksidasyonunu önlerler. Diyetteki antioksidanların başında C vitamini, E vitamini, karotenoidler ve flavonoidler gelmektedir. Bitkisel sıvı yağların E vitamini içeriği yüksek olmasına karşın, bu tür yağlar çoklu doymamış yağ asitlerinden zengin olduklarından E vitamini bu yağ asitlerinin oksidasyonunun önlenmesi için kullanılır. E vitamininin en zengin kaynakları yeşil yapraklı sebzeler, ceviz, fındık, fıstık, kuru baklagiller ve özü ayrılmamış tahıl ürünleridir. Tüm bunların Fx15 tüketimi süresince tercih edilmesini tavsiye ediyoruz. C vitaminini en fazla içeren besinler domates, turunçgiller, çilek, maydanoz, yeşil biber, kivi ve kuşburnudur. Bu meyve ve sebzeler Fx 15 süresi zarfında bağışıklık sisteminizi iyileştirerek daha etkin bir zayıflama sürecine vesile olabilirler. Karotenoidler havuç, portakal, kayısı, domateste bulunur. Başta turunçgiller olmak üzere sebze ve meyvelerde flavonoidler bulunur. Yapılan bir çalışmada antioksidanlardan biri olan plazma C vitamin düzeyinin ateroskleroz oluşumunu önleyici ve HDL düzeyi ile doğrusal orantılı olduğu bulunmuştur.