Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Eikosa Pentaenoik Asit’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Omega 3 Fx15 için…

Çeşitli araştırmalar yüksek miktarda yağ tüketiminin kanser riskini artırdığını göstermiş olsa da bu konu henüz kesin değildir. Birinci bölümde de belirttiğimiz gibi yağlar çeşitli gruplarda incelenirler. Amerikan Kanser Derneği’nin verilerine göre doymuş yağın kanser riskini artırabileceği yönünde çeşitli deliller mevcuttur. Omega-3 yağ asitlerinin ise kanser riskini azalttığı çeşitli çalışmalarda görülmüştür. Aynı zamanda zayıflamada da sağlıklı enzim üretimi yapar ve Fx15′ e yardımcı olabilir. Yağların kanser riskini artırma yönündeki mekanizmaları oldukça karmaşık olduğundan bu konu henüz netlik kazanmamıştır.

Yüksek miktarda yağ tüketimi, yüksek kalori alımına neden olduğu için beraberinde obeziteyi getirerek obeziteye bağlı gelişen birtakım kanser türlerinin oluşma riskini artırır. Bunun yanında, yağlara uygulanan birtakım pişirme teknikleri de kanser yapıcı öğelerin oluşmasına neden olur. Özellikle yağın kızdırılarak kullanılması veya direkt olarak besinleri yağda kızartma, kanser yapıcı öğelerin ortaya çıkmasına neden olur. Yağların dolaylı yoldan da olsa kanser riskini artırıcı etkisi vardır. Bu nedenle günlük beslenmede yağlardan mümkün olduğunca uzak durun, kırmızı et, tereyağı, yağlı süt ve süt ürünleri gibi doymuş yağ içeren besinlerden aldığınız yağın sınırlı miktarda olmasına dikkat edin.

Balık, ceviz ve keten tohumunda yüksek oranda bulunan omega-3; ceviz ve keten tohumunda Alfa-Linoleik Asit (ALA), balık yağında ise Eikosa Pentaenoik Asit (EPA) ve Dokosa Heksaenoik Asit (DHA) şeklinde bulunur. Chitosan ve Fx15 ile birlikte de Omega 3 kullanabilirsiniz. Omega-3 yağ asitlerinin birçok hastalıktan korunmada etkili olduğu bugün birçok araştırma ile kanıtlanmıştır. İşte omega-3’ün savaştığı bazı hastalıklar:

  • Kalp krizi
  • Kalp-damar hastalıkları
  • Depresyon
  • Migren türü baş ağrıları
  • Eklem romatizmaları
  • Şeker hastalığı
  • Yüksek kolesterol
  • Tansiyon
  • Bazı alerji türleri
  • Kanser

Omega-3’ün başlıca kaynağı somon, uskumru, ringa gibi soğuk su balıkları ve ceviz, keten tohumu gibi bitkisel kaynaklı besinlerdir. Omega-3’ü yeterli almak için haftada en az 2 kez balık, günde 2 tüm ceviz yemenizi öneriyoruz.