Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Fx15 ile destek’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Hangi Vücut Ağırlığı Daha Sağlıklı ?

Hangi vücut ağırlığının sağlıklı olacağı ya da sağlık getireceğini saptamak oldukça zordur. Bu saptama için BKI isimli bir ideal vücut ağırlığı hesaplayıcı geliştirilmiştir ve bizler Fx15 kullanan kişilerin hangi kiloya nasıl erişmesi gerektiğini buna göre hesaplamaktayız. 1959 yılında bu amaçla yapılan bir kilo sakla rehberinde sağlık sigortası yaptırmış deneklerle çalışılarak boy ve kilo cetveli düzenlenmiştir. Ancak bu pek de başarılı olamamıştır. Zira sağlık sigortası yaptıran bireyler denek olarak yani toplumu temsil eden örnekler olarak seçilmişlerdi.

Bu durum ortalama insanın sağlık sigortası yaptırabilecek düzeyde eğitimli ve sağlığına önem veren bireyler tarafından temsil edilemeyeceği sorusunu gündeme getirmişti. Dolayısıyla ile bu deneklerle hazırlanmış bu tür bir çalışmanın da gerçekten de yayınlandığı yıllarda kabul edilebilirliği ve de geçerliliği olamadı. Denekler kilolarını sözel olarak ve önceki bilgilerine dayanarak söylemiş, buna karşılık tablolar hazırlanırken bizzat tartılmamışlardı. Tartımları yapılan deneklerde ise bu tartımlar bir defa yapılmış tekrar edilmemişti. Yani paralelli tartımlar yapılmadığından bir çok tartım hatasının yapılması olasılığı mevcuttu.

1983’e kadar yayımlanmaya devam eden bu tablolar bu yıldan itibaren tamamen değerini kaybetti. Zira ellili yıllarla seksenli yılların insanları fiziksel olarak oldukça büyük farklar göstermeye başlamıştı. Bu yüzden bu tablolar güncellenmiştir ve Fx15 ile zayıflama periyodu artık bu yeni tablolara göre hesaplanmakta.

Kilo tanımlanmasında karşılaşılan bir diğer handikap ise ideal kilo ve ideal sağlık durumu arasındaki ilişkidir. Bu ilişkinin sağlıklı olabilmesi için diyetlerinizi Fx15 ile desteklemenizi tavsiye etmekteyiz. Şişmanlıkta en korkulan husus kilonun kendisinden ziyade neden olduğu yağlanmadır. Bu yağlanma için endişe etmeye ise Fx15 sayesinde artık gerek kalmamıştır.

Zayıflama Resmi

Karbonhidrattan Zengin Diyet Şişmanlığa Neden Olur Mu?

Karbonhidrattan zengin diyetlerin şişmanlığa neden olarak performansı olumsuz yönde etkileyebileceği son yıllarda gündeme gelen bir konudur. Hatta bazı yayınlarda proteinden zengin, düşük karbonhidratlı diyetlerin kalp hastalığı, kanser, diyabet ve depresyonu önlediği, tedavi ettiği de ileri sürülmektedir. Bu biçimde bir diyetin Fx15 ile desteklenmesi durumunda çok iyi neticeler alınabiliyor. Bu yayınlarda, karbonhidratların kan şeker düzeyini yükselttikleri ve buna bağlı olarak artan insülin hormon düzeyinin karbonhidratların yağ olarak depolanmasına neden olduğu iddia edilmektedir. İnsülin, glikozun kan dolaşımından, tüm aktivitelerde yakıt olarak kullanıldığı hücrelere transferi için gereklidir.

Fx15 ile kilo kaybı ve kazanımında önemli olan enerjinin ne kadarının karbonhidratlardan sağlandığı değil, günlük tüketilen ve harcanan enerji arasındaki dengedir. Kilo kontrolü için günlük tüketilen enerji miktarına dikkat edilmelidir. Kişilere daha fazla karbonhidrat daha az yağ tüketin önerisi yapıldığında genellikle yanlış anlaşılmaktadır. Yağsız olduğu takdirde kişiler istedikleri kadar karbonhidratlı yiyecek tüketebileceklerini düşünmektedirler. Sonuç olarak da, düşük yağ ve fazla miktar karbonhidrat tüketilerek Fx15 ile kilo verilememektedir. Günlük toplam alınan enerji miktarını, diyetle alınan yağın azaltılması diyetle alınan karbonhidratların azaltılmasından daha fazla etkilememektedir. Çünkü yağlar karbonhidratların iki katı daha fazla enerji sağlamakta ve yağın vücut yağı olarak depolanma şansı karbonhidratlardan daha fazla olmaktadır. Kısaca yağdan gelen enerjiyi azaltıp, enerjisinin büyük bir kısmını karbonhidrattan sağlayan kişi kilo verememektedir. Fx15 desteği burada da iş görmektedir.

Basit olarak, kişinin aldığı ve harcadığı enerji dengesi fx15 yardımıyla kilo kontrolü için önemlidir. Gereksinimden daha fazla miktarda karbonhidrat alındığı zaman, bu fazla miktar, kaslar ve karaciğerde glikojen olarak depolanmaktadır. Kaslar bu glikojeni ancak enerji gereksinimi olduğunda kullanmakta, kan glikoz düzeyi azaldıkça karaciğer glikojeni glikoza dönüşerek kan glikozunu normal düzeyde tutmaya çalışmaktadır. Bu evrede oluşabilecek sıkıntıların önüne zayıflama periyodunda yine Fx15 ile geçilebilmektedir. Fakat tüketilen karbonhidrat karaciğer ve kaslarda depolanabilen miktarı da aşacak olursa o zaman karaciğer kendisine ulaşan glikozu daha kalıcı bir enerji deposu olan vücut yağına dönüştürmektedir. Çünkü karaciğer sadece yarım günlük glikojeni depo edebilecek kapasiteye sahipken yağ hücreleri sınırsız yağ depolayabilmektedir. Buradan çıkarılacak en önemli sonuç, her iki üç saatte bir az miktarda karbonhidratlı yiyecek vücuda alınacak olursa depolanmadan yavaş yavaş harcanacaktır. Böylece depolanan glikojen fazla birikmeden glikoza dönüştürülerek enerji olarak kullanılacağı için yağa dönüşmeyecektir.

Zayıflama Resmi

Diyetlerinize Ödül Koymayın!

Şişman birinin elinden çikolatasını alırsanız, bu cezadır; çünkü çikolata, daha önce hep ödül diye konmuştur. Sizler bilinçli aklınızla, sağlıklı bir yaşamın kapılarını aralamak istediğinizi söylersiniz. Sonra sağlıklı bir yaşam için, kocaman bir hafta başlar. Bilinciniz doğru yaptığınızı söylerken, bilinçaltınız niye cezalandırıldığını düşünür ve tıpkı bir çocuğun cezalandırıldığında hissettiği duyguları hissedersiniz. Özgürsünüzdür ama hiç bir şeyin tadı tuzu yoktur. Cezalı gibi hissetmek, yaradılışımızın kaçınılmaz sonucudur. Diyette bu şekilde düşüncelere kapılmamak için diyet programınızı Fx15 ile ilerletip gün içinde tok ve açlıksız mutlu saatler geçirebilir ve bilinçaltınızı rahat bırakabilirsiniz.

Doğal olarak ne zaman (özellikle de ödül olarak koyduğunuz) yemeklerle bağınızı kesseniz mutsuz olursunuz. Lakin bu Fx15 kullandığınız sürece hükümsüzdür.

Hayatınızdan çıkartmak (ya da azaltmak) istediğiniz şeyi kesinlikle kendinize ödül diye sunmayın. Ben kendi öğrencilerime kötü bir hafta geçirdilerse şöyle derim: “Siz kilo vermek için gereken çalışmaları yapamadığınızı ve eğer bir cezayı hak etiğinizi düşünüyorsanız, o zaman bu hafta sonunu tatlı, hamur işi, çikolata abur cubur ne varsa yiyerek geçirin; çünkü zayıflamanın hafifliğini hissetmeyi henüz hak etmemişsinizdir.” Dolu bir göbeğin, şiş bir vücudun, kalorili yiyeceklerin ağırlığını hak ettiniz. Bir hafta bedeninize iyi davranmadınız. Ruhunuz işin içinde değildi. Kendinize madem acı çektirmeyi tercih ediyorsunuz, o zaman daha fazla çikolata yiyin. Size verebileceğim en büyük ceza, ağır ve yağlı yiyeceklerle sizi baş başa bırakmak.

Bedeniniz çöp tenekesi değil, uçmanın özgürlüğünü hissetmek istiyor. Ona Fx15 ile destek verin! Sabah uyandığınızda, hâlâ ağzınızda dün akşam yediklerinizin ağır tadı varsa, bedeninize daha fazla nasıl işkence yapabilirsiniz ki? Bunları Fx 15 ile öteleyebilirsiniz. Sizce doymanın büyük ödülü bu mu? O zaman kendinizi hayat boyu cezalandırıyorsunuz demektir.