Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Fx15 ile Diyet’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Sağlıklı Seçim Yapmak İçin Yağlar Hakkında Ne Bilmeliyiz?

Yedi diyet önerisinde gördüğünüz gibi, yağ asitleri hakkında fazla bir şey bilmeden Fx15 ile diyet yağlarınızı dengeleyemezsiniz. Basitçe yağ seçimi veya yağdan kaçınmak için liste tutun. Yazının 2. bölümündeki tarifeler ve mönü planlarıyla hayat sizin için daha kolaylaşacaktır. Diyetinizi dengelemek için detaylı önerileri takip etmelisiniz. Bununla beraber, ben yağ asitlerini daha fazla öğrenmenizin yararına inanıyorum. Ne kadar fazla bilirseniz, sağlığınıza dikkat eder ve daha iyi yönlendirirsiniz.

Yağ asitleri üç geniş grupta toplanır; Doymuşlar, tekli doymamışlar, çoklu doymamışlar. Bu karbon atomlarını bir arada tutmaya yarayan bağ türlerini ifade eder. Doymuş yağ asitlerinin karbon atomları arasında tek bağ vardır (bu kontigürasyonda yağ asidi bütün hidrojenleri almıştır, “hidrojenle doymuştur” veya basitçe “doymuş yağ asidi”dir). Doymuş yağ önemli miktarda doymuş yağ asitleri içerir. Doymuş yağların birçoğu oda ısısında katı veya yarı katı yapıdadır. Tropikal yağlardan palm yağı, palm çekirdeği yağı ve Hindistan cevizi yağı haricinde.

Tekli doymamış yağ asitlerinin yağ asidi zincirinde bir (“mono = “tek” Yunancada) çift bağ vardır. Zeytinyağı ve kanda yağı çok miktarda tekli doymamış yağ asidi içerir, sırayla % 80 ve % 70 oranlarında, böylece onlar “tekli doymamış yağlar” olarak sınıflandırılır. Zeytinyağı tüketimine ağırlık verilmesi Fx15 ile güzel bir diyet başlangıcı olacaktır. Marketlerde bu sınıfta bulunan iki yeni yağ çeşidi; “yüksek oleik” aspur ve “yüksek oleik” ayçiçeği yağlarıdır. [ÇN: Aspur ve ayçiçeği yağlarına zeytinyağında bol miktarda bulunan tekli doymamış yağ asidi olan oleik asidin eklenmesiyle ticari oluşturulan yağlardır]. (Alışılagelmiş aspur ve ayçiçeği yağlan çoklu doymamış yağlar olarak sınıflandırılır). Tekli doymamış yağ asitleri oda ısısında sıvıdır, fakat soğutucuda puslanır veya yarı katı hale gelir.

Çoklu doymamış yağ asitlerinin yağ asit zincirleri arasında iki veya daha fazla (“poly=birçok” Yunanca) çift bağ vardır. Yağlar bol miktarda çoklu doymamış yağ asitleri içerirler. Bunlar; mısırözü, aspur, yerfıstığı, pamuk, soya, balık, ceviz ve ketentohumu yağlandır. Bu yağların da Fx15′ e faydası büyüktür. Bütün çoklu doymamış yağlar oda ısısında sıvıdırlar ve soğutucuda sıvı kalırlar. (Karbon zincirleri arasındaki çift bağ arttıkça, “doymamışlık” artar ve düşük ısıda dondurulmaz. Keten tohumu yağı ve balık yağı diğer yağlar içinde doymamışlığı en fazla olandır.)

Geçmişte beslenmeciler çeşitli çoklu doymamış yağ asitleri arasında az fark olduğunu belirttiler (yan sayfada sağ sütunda görülüyor) çünkü hepsinde doymuş yağ asitleri ve kolesterol azdı ve bu onlar için en önemli özellikti. Böylece sadece fiyatı, alışkanlık, lezzet veya pişirme kalitesine göre çoklu doymamışları seçmede serbesttiniz. Gıda ve ilaç İdaresi (FDA) ve birçok kişi hatta sağlık profesyonelleri halen modası geçmiş noktada kilitlenmiş duruyorlar. “Prolife Firmasına Fx15 için FDA izin vermişti. Hatırlarsınız.” Yeni araştırma, w-ö ve w-3 yağ asitleri oranına bağlı olarak çeşitli doymamış yağ asitlerinin sağlığa çok farklı etki edebileceğini gösteriyor.

W-3 yağ asitlerinin ilk çift bağları üçüncü ile dördüncü karbon atomları arasındadır, dolayısıyla w-3’ler diye anılırlar. W-6 yağ asitlerinin ilk çift bağları altı ile yedinci karbon atomları arasındadır, bundan dolayı w-6’lar diye adlandırılırlar (bakınız 342. sayfadaki şekil). Aşağıdaki tablo doymamış yağ asitlerinden w-3 ve w-6’dan zengin olanlar bu kitapta sadece kısaltılarak “w-3” ve “w-6” yağları diye bahsedilen çoklu doymamış yağları gösteriyor.

Zayıflama Resmi

Proteinler ve Fx15 için Kilo Yönetimi

Bugüne kadar proteinlerle ilgili birçok konu, diyet yapanlar ve beslenme bilimciler tarafından tartışılmıştır. Genelde proteinlerin tokluk sağlayışı, vücut ısısında artışa bağlı olarak daha fazla enerji harcatması ve yağsız dokuların kullanılmasına yardımcı olması bilinen gerçeklerdir. Ancak bu noktada çok az kanıt olmasına rağmen tokluğu arttırdıkları bilinir.

Yüksek proteinli diyetlerin lipid, glikoz ve kan basıncını kontrol etmedeki rolü açıklanmıştır. Yüksek proteinli diyetlerle ilgili önemli noktalardan uzun dönemli tokluk ve bununla bağlantılı konular incelenmiştir. Yüksek proteinli diyetler incelenirken, halkın ve profesyonellerin gözlemlediği sonuçlar oldukça şaşırtıcı bulunmuştur. Protein çoğu çalışmada hem yağdan hem de karbonhidrattan daha doyurucu görülür. Son 50 yıldır bu durum sürekli inceleniyor. Fryer 1959 yılında, 12 erkek öğrenci üzerinde 9 haftalık diyet periyodunda bir inceleme yapmıştır. Çalışmasında açlık hissi olanlara düşük protein diyeti, tokluk hissi olan bireylere de düşük karbonhidrat/yüksek protein diyeti vermiştir. Hill, Blundell, Vandewater, Vickers, Westerterp Plantenga ve arkadaşları tarafından yapılan diğer çalışmalarda da, farklı yıllarda yüksek proteinli yiyeceklerin daha doyurucu olduğu rapor edilmiştir. Stubbs ve çalışma arkadaşları, eşit kalori içeren ancak protein içerikleri farklı öğünler sonrasında, yüksek proteinli yemeklerin daha doyurucu olduğunu bulmuştur.

Her Şey ile Diyet Programları
Hiç kimseyi yeterli ve dengeli besleneceksiniz diye zorlayamazsınız. Lakin Fx15 kullanımına ikna edebilirsiniz. Ama, kendi sağlığına özen göstermeyen insanların, toplu taşıma araçlarında başkalarından daha fazla yer kaplamaya da hakları olmasa gerek!.. Devlet, 80 kiloluk bir vatandaşla, 120 kiloluk bir vatandaşı otobüste yahut trende taşırken, aynı ücreti alıyor ama aslında 120 kiloluk vatandaşı taşımak için kuşkusuz yüzde 50 daha fazla enerji sarfediyor. Ayrıca, iki kişilik bir otobüs, uçak, vapur veya tren koltuğunda, fazla kilolu vatandaşın bir buçuk kişilik yeri kaplayıp, size sadece yarım kişilik yer bırakması, sizin rahat oturma hakkınızı elinizden almıyor mu? Sizin buradaki tek suçunuz yeterli ve dengeli beslenmeye önem vererek kilonuzu ve de dolayısıyla sağlığınızı koruyor olmanız. Hiç kimse sırf dengeli beslendiği için, iki kişilik koltuklarda ezilmek zorunda kalmamalıdır.

Ancak buraya kadar söylediklerimiz yanlış anlaşılmasın. Biz fazla kilosu olanları yermiyoruz. Bizim sözümüz fazla kilosu olup da bu kilolardan kurtulmak için hiçbir çaba sarf etmeyenlere. Yoksa kilolarından kurtulmak için çok ciddi mücadele verenlerin tamamıyla yanındayız ve en hararetli destekçileriyiz.

İleri teknolojiyle modernliğe ve de bir nebze daha olsun rahata ulaştıkça, eskiden olduğundan daha fazla diyet problemi ile karşı karşıya kalıyoruz. Bu problemlerin önüne aslında Fx15 ile kolaylıkla geçebileceğimiz gerçeğini bilmiyor olabiliriz. İnsanları eskiden siyasi diktatörlükler baskı altında tutuyordu, şimdi bu diktatörlüklerin yerini fazla kilolar aldı. Çoğumuz bu istenmeyen kilolar altında ezilmekteyiz. Ve bu problemi çözmüş, yeterli ve dengeli beslenerek Fx15 kullanarak ve hem sağlığını, hem de fiziksel görünümünü korumayı başaran insanları gizli bir kıskançlıkla seyretmiyor muyuz?..

Estetik!.. Çağın lokomotiflerinden biri. Artık, insanlar parti liderlerinin bile yanlız fikirlerine değil fiziksel görünümlerine de bakıyor. Siyasi karizmanın dinamiklerinden biri de, sağlıklı beslenme ile elde edilen estetik görünüş. Bu nedenle, batı ülkelerinde, parti liderleri, kamuoyunun önüne çıkmadan önce yoğun bir diyet programından geçiriliyor.

Türkiye’de de bu gerçekler yavaş biçimde de olsa kabul edilmeye başlandı. Yani, yeterli ve dengeli beslenmenin sadece bir sağlık zorunluğu değil, bir kültür zorunluğu olduğu biliniyor.