Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Fx15 Kilo Vermek’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Vücut Ağırlığını Fx15 ile Kabul Etmek

Bazı kullanıcılar Fx15 ile “daha fazla zayıflayamadıklarını” iddaa ederler. Halbuki bu kişiler bir mucizenin peşindedir. Zaten en az 6 Kg. vermişlerdir ve daha da çok istemektedirler. Oysa yerlerinden kımıldamamaktadırlar bile. Fx15′ in termojenik etkisi de bir noktaya kadar gidebilir. Egzersiz ve dengeli beslenme ile desteklenmez ise daha ötesi hayal sayılır.

İlk önce ve en başta ele alması gereken, vücut ağırlığı takıntısını geride bırakmanızdır. vücut ağırlığı bir numaralı sorununuz olmamalıdır, amacınız vücut kompozisyonu ve sağlık olmalıdır.

Kilo alımı yaşlandıkça kaçınılmazdır. Metabolizmamız yetişkinlik yıllarına kıyasla her on yılda %3-5 oranında yavaşlar. Yaşamı boyunca herhangi bir kilo sorunu olmayan bir kadın ya da erkek için yetişkinlik yıllarında 5-7 kilo alması garip değildir. İlave ağırlık miktarı kontrol altına alınabilir. Bu fazladan kilolar, önemli herhangi bir sağlık riskine katkıda bulunmamalıdır. Ancak kilo artış düzeyimiz 9 kilo ya da daha fazlasına çıkarsa özellikle bu kilolar, vücudun yaşam organlarını çevreleyen bölgelerde ise dikkat etmemiz gerekir. Aşırı kilo ortaya çıktığı zaman sağlık riskleri ve hastalık riski artar ve hatta erken ölümler meydana gelebilir.
Banyo tartısı, ağırlık sorununuza tek yol gösterici olmamalıdır. Banyo tartınızdan kurtulun ya da en azından her gün gözünüzün önünden uzak tutun.

Banyo tartısındaki sayılara odaklanmak, davranışınızda hasara neden olur. Tartıdaki sayı bir birey olarak sizi yansıtmaz. Vücut ağırlığı, günlük su ağırlığından dolayı ve aylık kadınlarda adet döngüsünden dolayı iniş çıkışlıdır. Sağlığa odaklanın, ağırlığa değil. Eğer banyo tartısında tartılmanız gerektiğini hissediyorsanız, bunu haftalık ya da aylık olarak günün aynı saatinde, üzerinizde kıyafet olmadan ve aynı tartıda yapın.

Fx15 kilo vermek ve sağlıklı bir ağırlığı korumak, yalnızca kalori kısıntısından daha fazlasını gerektirir. Sağlıklı yeme ve olumlu yaşam tarzı alışkanlıklarının bir arada olması yaşam boyu sürecek bir yaklaşım gerektirir.

Kim olduğunuzu kendi kendinize kabul edin. Herkes uzun ya da kısa değildir. Herkes ince ve formda da değil. Bütün yaşamınızda kilonuz bir sorun olacaksa yetişkinliğinizde vücudunuzda toptan bir değişiklik yapmanız zor olabilir. Yalnızca olabildiğiniz en iyi ve en sağlıklı kişi olmayı hedefleyin. Kim olduğunuz, kendi kendiniz için ne yapabildiğiniz ve çevrenizdekilere ne hissettirdiğiniz hakkında olumlu düşünmeyi öğrenin. Yapabileceğinizin en iyisini yapın ve olabildiğinizin de en iyisi olun.

Zayıflama Resmi

Yüksek Kalsiyum İçeren Dengeli Diyetler

Kilo vermek isteyenler için yeni bir yol daha var. Fx15 ile nedenleri ve sonuçlarıyla, yüksek kalsiyum içeren diyetlerle nasıl kilo verilebilir? İşte bilimsel gerçekler…

Yüksek kalsiyumlu diyetler neden fx15 ile tercih edilmektedir? Yapılan klinik çalışmalar, 6 aylık kalsiyum destekli diyetlerin kilo verim üzerine etkilerini, kilo kaybının yanı sıra daha çok yağ yakımı ile sonuçlandığını göstermiştir. Yüksek kalsiyum içeren diyet ile kilo yönetimi yapılan 41 bilimsel çalışmanın 32′ sinde yağ yakınımın yüksek kalsiyumlu diyetlerle daha etkin olduğu yönündedir. 2004 yılında Obesity Research tıp dergisinde yapılmış Zemel ve arkadaşlarının yaptığı bir çalışmada, günlük alınan enerjiden 500 kalori düşürülerek hazırlanmış 3 farklı kalsiyum içeren diyet, hastalara 6 ay boyunca tükettirilmiş. Birinci diyette 1 porsiyon süt ürünü ve 400 mg ek kalsiyum verilmiş, ikinci diyette 1 porsiyon süt grubu ve 1200 mg kalsiyum desteği yapılmış, üçüncü gruba ise 3 porsiyon süt grubu verilerek sadece diyetle 1200 mg kalsiyum içeren diyet verilmiş. En fazla kiloyu 3 porsiyon süt grubu tüketen grup verirken, verilen toplam beden ağırlığının %69′ unun yağdan gittiği belirlenmiştir.

Yüksek Kalsiyumlu bir Fx15 diyeti ne kadar kalsiyum içermelidir? Yapılan bilimsel çalışmalarda, yine Zemel ve arkadaşları Obesity Research tıp dergisinin 2005 yılındaki sayısında az yağlı veya yağsız süt ürünleri ile enerjinin fazla alınması engellenerek, en az 1200 mg kalsiyum içeren diyetlerin beden yağ kitlelerinin yakılmasında etken olduğunu göstermişlerdir.

Kalsiyumdan zengin besinler nelerdir? Kalsiyum besinsel kaynakları açısından emilebilirliği en yüksek biyolojik değere göre değişmektedir.

Yüksek kalsiyum