Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Fx15 kullanıcı yorumları’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 ile Karbonhidratlar

Bazı karbonhidratlar, kan şekerini çabucak yükselterek pankreasın çok fazla insülin salgılamasına neden olur. Fx15 zayıflama süreci bu gibi karbonhidratları kabul etmez. Bu tür gıdaları çok yerseniz pankreas, kan şekerini düzenlemek için sürekli insülin üretmek zorunda kalır. Böylece insülin direnci, pankreas yorgunluğu ve sonuçta, diyabet gibi rahatsızlıklar görülebilir. Ne yazık ki sevdiğimiz yemeklerin çoğu bu kategoriye girer.

Aslında yüksek glisemik karbonhidratları daha az yiyerek (hem miktar hem sıklık açısından) ve sağlıklı protein ve yağlarla (özellikle doymamış yağ ve liflerle) birleştirerek sağlığımıza kötü etkilerinden korunmuş oluruz.

Kendinizi günde bir kez bu tür gıdalarla ödüllendirebilirsiniz. AB /C öğününün C kısmı mesela… Elinizin ayasıyla ölçtüğünüzde, yarım aya kadar yiyebilirsiniz. Ben size tam tahıllı ekmeklerle en düşük GL’ li gevrekleri öneriyorum. GL ne kadar yüksek olursa, o kadar az yemelisiniz. Örneğin, 30 gram mısır gevreğinin GL’si 21 iken, tam kepekli gevreğinki 4,5’tur.

Orta veya yüksek glisemik meyve ve sebzeler zararlı değildir ancak, kan şekerinize etkisi fazladır. Lotus yağrağı etkisinden tam manasıyla yararlanabilmek sizin yegane amacınız olacak ise dikkatli davranmalısınız. Örneğin, canınız tatlı çektiğinde kuru erik, kek veya pastadan daha iyidir. Ama muza dikkat edin. Günde bir taneden fazla yemeyin.

Aşağıda, yüksek oranda sağlıksız karbonhidrat içeren ve hiçbir besleyici özelliği olmayan yiyecek ve içecekleri sıraladık. Fx15 kullanıcı yorumları da size bu konuda yardımcı olabilir. Bunlardan uzak durulmalı veya çok seyrek olarak çok az miktarda alınmalı.

İçkiler: Alkolsüz de olsa tüm biralar, özellikle esmer malttan üretilenler (düşük karbonhidratlı biralar giderek yaygınlaşıyor, onlar görece daha az zararlı), likör, tatlı şarap, şekerli tüm hazır içecekler, meyve suları (taze sıkılmış ve şekersiz olanlar çok fazla olmamak kaydıyla içilebilir).

Lezzet vericiler ve abur cuburlar: Şişe ve poşet soslar, salata sosları, hazır turşular, pasta ve bisküviler, dondurma, bal, sofra şekeriyle yapılan reçel, pekmez, şerbet, sofra şekeri (esmer ve beyaz).