Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Fx15 kullanırken’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Besin Piramidinin ve Fx15

Merkezi Amerika’ da bulunan Besin ve Beslenme Konseyi 1958 yılında besinleri dört grup altında toplamayı uygun gördü. ABD Tarım Bakanlığı (USDA) Amerikan halkının sağlığını korumak ve kronik hastalıklardan uzak kalacak şekilde beslenmelerini sağlamak amacıyla, 1992 yılında bir besin piramidi yayınladı. Bu piramidin önördüklerine Fx15 kullanırken uyarsanız fayda görürsünüz.

Çeşitli araştırmaların yapılmasıyla zaman içerisinde değişiklik gösteren bu besin piramidinde, yağ tüketiminin en aza indirilmesi ve 6-11 porsiyon kompleks karbonhidrat tüketilmesi gerektiği belirtiliyordu. Ancak yapılan araştırmalar sadece yağ miktarının azaltılmasının kalp hastalıklarında olumlu etki yaratmayacağını, bunun yanında tüketilen yağ türünün de oldukça önemli olduğunu gösterdi. Bu nedenle 1960 ve 1970’li yıllardaki hedef tüm yağ türlerinin terk edilmesi değil; doymuş yağ tüketiminin azaltılması, doymamış yağ tüketiminin ise arttırılmasıydı.

Değişik türdeki yağların sağlık üzerindeki etkilerinin bulunmasıyla, fx15 kullanıcılarına rehber olan bilim adamları doymuş yağ ve kolesterol bakımından sınırlı bir beslenme programının sağlık üzerine olumlu etkiler yarattığını ve bunun yanı sıra kalp hastalığı ve kanser gibi hastalıklara karşı da koruyucu etki gösterdiğim açıkladılar.

Zayıflama Resmi

Yanlış İnanış!

Yanlış İnanış Şudur: “Az Yağlı, Bol Karbonhidratlı Diyet Metabolizmayı Uyarır”

Yağ ve ağırlık kaybı hakkındaki ikinci yanlış inanış diyetten yağın tamamen çıkartılmasının metabolizmayı uyaracağıdır ve böylece ağırlık kaybına yardımcı olacağını bazı doktorların ileri sürdükleri gibi “vücudunuzun saklı olan yaradılıştan fazla yağı eritme potansiyelini tetikleyin”. İleri sürülen bu teorinin sonucu olarak insanlar tabaklarını patatesle doldurdu fakat üstüne kremalı sos kullanmadılar, vücutlarının ocak gibi kaloriyi hızla yakacağını ümit ettiler. Fx15 kullanırken bunu siz sakın uygulamayınız. Tamamen Yanlış bir düşünce ve çürütülmüş bir tezdir.

Bir kere daha bu yanlış inanışta bir gerçek vardır. Çok enerji alırsanız vücudunuz bu kaloriyi yağlardan çok karbonhidratlardan kullanacak, sonuçta “ısı” israfı veya “serbest” kalori oluşacaktır. Bu da çok yanlıştır ve Fx15 tüketimi sırasında uygulanmaması gereken bir yöntemdir. Bu küçük hileli manevrayla kazandığınız serbest kalori miktarı Mayo klinikte altı haftalık dikkatli bir çalışmayla gösterildi. Çalışmanın ilk kısmında şişman kadınlar orta derecede karbonhidrat ve oldukça yağlı “diğer bir deyişle pasta ve kremalı” diyetle beslendi (Normal olarak kadınların aldığından daha fazla, yağdan gelen enerji % 45.) İki hafta sonra kadınların diyeti aynı miktarda kaloriye fakat daha az yağa ve yüksek karbonhidrata çevrildi. Bir ay sonra düşük yağlı diyetteki kadınların metabolizmalarında hiçbir değişiklik olmadığı araştırmacılar tarafından saptandı.

Kadınlara bir ay boyunca yağ yerine karbonhidrat verilmesine karşın metabolik hızlarında değişiklik olmadı. Lakin Fx15 kullanımı sözkonusu olsaydı kuvvetle muhtemel sonuç çok farklı olacaktı. Üstelik ne vücut yağları azaldı ne de vücut ağırlıkları. Mayo Klinik çalışanları “dört haftalık az yağlı diyetin etkisinin tespit edilmediğini” belirtiler. Bu ve şimdi bildiğimiz diğer çalışmalar-da görüldüğü gibi az yağ, çok karbonhidrat yiyerek ağırlık kaybetmenin kaloriyi kısmadığınız sürece reçetesi başarısız olacaktır.