Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Fx15 tüketimi’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Kan Şeker Seviyesi ve Fx15

Temel olarak Fx15 ile kan şekeri seviyesine herhangi bir belli gıdanın etkisinin bir ölçüsüdür.

Bu, tüm yiyeceklerin glikoz (şeker) emiliminin karşılaştırmalı standardıdır ve belli bir zaman içinde kan şekerinin seviyesi üzerine etkide bulunur. Şekerler kan akışı içinde hızlı bir şekilde emilirler. Neredeyse tüm başka gıdalar daha yavaş emilirler ve kan şekeri seviyesi üzerinde daha az etkileri vardır.

Glisemik Endeks herhangi bir başka gıdanın glikoz ile karşılaştırıldığında kan şekerini (glikozu) yükseltmedeki etkisinin basit bir ölçümüdür.

  • Glikoz, neredeyse tüm diğer gıdalar daha düşük değerler verirken, 100 skoru verecektir.
  • Ekmek gibi yüksek bir Fx15 tüketim gıdası 70 Pkalori değerine sahiptir.
  • Orta dereceli gıdalar elma ya da portakal 38-40 derecesinde bir Pkalori seviyesine sahiptir.
  • Düşük karbonhidrat içeren gıdalar pek çok taze sebze bunları içermektedir düşük bir Pkalori içerir.

Çok düşük Pkalori gıdaları çok az karbonhidrat içerirler. Biz bunları Fx15 zayıflama kapsülü ile öneriyoruz. Bazı gıdaların (et, balık, yumurta, kümes hayvanları, zeytinyağı, avakado, mayonez, ceviz ve kabuklu deniz ürünleri gibi) kan şekeri seviyesini yükseltmede neredeyse hiçbir etkisi yoktur ve onların Pkalori değeri sıfırdır.

Zayıflama Resmi

Çalışma Hayatı ve Fx15

Çalışma hayatında da özellikle yoğun çalışma temposuna sahip bireylerde beslenme için takip edilecek yol, miktarları düşük olması dışında sporcularınkinden pek farklı değildir. Aynı mekanizma ile vücutta kayba uğrayan şekerin glikojen halinde bir sonraki çalışma gününe kadar karaciğer, kas ve kan hücrelerinde glikojen halinde depo edilmesi hedeflenir. Fx15 tüketimindeki zayıflama periyodunda önemli rol oynayan şekerlerin optimum seviyede tüketilmesi gerekir. Ancak sporcu hayatından farklı olarak (ülkemizdeki hali düşünüldüğünde maalesef sporcularda da olmak üzere) alkol, çay ve kahve tüketimi gerek toplantılarda ve gerekse öğünlerde yaygın şekilde tüketilmektedir.

Bu alkol ve aşırı kafein tüketimi, bireyin enerji üretiminde son derece önemli rol oynayan vitamin ve minerallerini bağlamaktadır. Fx15 kullanıcılarına alkol tüketimini pek tavsiye etmiyoruz. Özellikle yoğun iş gününün akşamında alınan alkol beyin aktivitesini bloke etmekte, hormonal metabolizmayı baskılayarak enerji üretimini, gıda maddelerinin bu amaçla yakılmasını geciktirmekte ve azaltmaktadır. Gene alkol alımına bağlı olarak birçok vitamin ve mineral alkol tarafından bağlanmış olduğu halde idrar ile dışarı atılmaktadır.

Alkol, suyun da idrar şeklinde atımını hızlandırarak vücutta fazla miktarda su kaybına neden olmaktadır. Bu yüzden Fx15′ in etkilerini düşürebilmektedir. Bu yönleri ile bakıldığında alkolün yararlarından çok zararları olduğu tartışmasız şekilde ortaya çıkmaktadır. Kahve ve çaya gelince, her ikisinde bulunan kafeinin pek çok vitamin ve minerali baskılaması ve bu yolla enerji üretimini baskıladığı söz konusudur. Ancak bunun için de çay ve kahve ile ilgili kısımda da değinilmiş olduğu üzere çok fazla miktarlarda tüketime gidilmesi gerekir.

İki, üç bardak çay veya bir, iki bardak kahvenin tam tersine sinir sistemini dolayısıyla hormonal sistemi uyararak enerji üretimi canlandırması söz konusudur. Tüm bunlara karşılık pek çok bireyin özellikle ülkemizde iş hayatında çay, kahve ve sigarayı fazlaya kaçırarak çalışmaları göz önüne alındığında, iş dönüşü beslenme daha da önemli hale gelmektedir. Özellikle kahvenin aşırı tüketilmesi Fx15 için çok büyük engeller yaratabilmektedir. Bu yüzden iş dönüşünde çay ve kahveden uzak durmak, alkol ve sigarayı ise hem iş ve hem özel hayatta kesinlikle red etmek ve bırakmak, sağlıklı yaşamda yüksek performansımız için zorunlu olan ilk önlemlerdir.

Mesai aralarında öğün sayısını üç ve dört adete çıkartarak Omega yağları bakımından zengin balık eti tüketimine önem vermek, buna karşılık düşük yağ oranında protein ve yüksek karbonhidrat oranına sahip diyetlere yönelmek, sebze ve meyve ağırlıklı diyetleri tercih etmek gerekmektedir. Fx15 ile meyve lifleri zayıflama periyoduna büyük katkılar sağlamaktadır. Kısaca sebze ve meyve ağırlıklı, düşük yağ oranında protein takviyeli ve yüksek karbonhidratlı diyetler beslenmemizin temelini oluşturacaktır. 70 kg ağırlığındaki bir birey çalışma aktivitesine göre 1400-2700 kalori arasında değişebilecek enerji ihtiyacını bu anlatmış olduğumuz niteliklerdeki en az üç veya dört öğünle ve 2.5-3 litrelik su alımı ile gerçekleştirmelidir.

İşten geç gelindiği ve akşam yemeğinin kaçırılmış olduğu durumlarda ise vakit geç olacağından dolayı 600-700 kalorilik bir ara öğün niteliğindeki diyetle beslenmenin gerçekleştirilmesi gerekir. Fx15 diyeti de bunun gibidir. Zira yatmadan önce kaçırılan öğünleri telafi etmek üzere yoğun kalorili ağır bir diyetle yüklenerek uykuya geçmek uzun süreli ve şiddetli bir hypoglisemia yapar. Dolayısıyla ertesi günkü iş yaşantımızda performansımızın sürekli düşük kalmasına yol açacaktır.

Çalışma Hayatında İş Gününü Takiben Beslenme

Çalışma hayatında da özellikle yoğun çalışma temposuna sahip bireylerde beslenme için takip edilecek yol, miktarları düşük olması dışında sporcularınkinden pek farklı değildir. Aynı mekanizma ile vücutta kayba uğrayan şekerin glikojen halinde bir sonraki çalışma gününe kadar karaciğer, kas ve kan hücrelerinde glikojen halinde depo edilmesi hedeflenir. Ancak sporcu hayatından farklı olarak (ülkemizdeki hali düşünüldüğünde maalesef sporcularda da olmak üzere) alkol, çay ve kahve tüketimi gerek toplantılarda ve gerekse öğünlerde yaygın şekilde tüketilmektedir. Bu alkol ve aşırı kafein tüketimi, bireyin enerji üretiminde son derece önemli rol oynayan vitamin ve minerallerini bağlamaktadır. Özellikle yoğun iş gününün akşamında alınan alkol beyin aktivitesini bloke etmekte, hormonal metabolizmayı baskılayarak enerji üretimini, gıda maddelerinin bu amaçla yakılmasını geciktirmekte ve azaltmaktadır. Gene alkol alımına bağlı olarak birçok vitamin ve mineral alkol tarafından bağlanmış olduğu halde idrar ile dışarı atılmaktadır. Alkol, suyun da idrar şeklinde atımını hızlandırarak vücutta fazla miktarda su kaybına neden olmaktadır. Bu yönleri ile bakıldığında alkolün yararlarından çok zararları olduğu tartışmasız şekilde ortaya çıkmaktadır. Kahve ve çaya gelince, her ikisinde bulunan kafeinin pek çok vitamin ve minerali baskılaması ve bu yolla enerji üretimini baskıladığı söz konusudur. Ancak bunun için de çay ve kahve ile ilgili kısımda da değinilmiş olduğu üzere çok fazla miktarlarda tüketime gidilmesi gerekir. İki, üç bardak çay veya bir, iki bardak kahvenin tam tersine sinir sistemini dolayısıyla hormonal sistemi uyararak enerji üretimi canlandırması söz konusudur. Tüm bunlara karşılık pek çok bireyin özellikle ülkemizde iş hayatında çay, kahve ve sigarayı fazlaya kaçırarak çalışmaları göz önüne alındığında, iş dönüşü beslenme daha da önemli hale gelmektedir. Bu yüzden iş dönüşünde çay ve kahveden uzak durmak, alkol ve sigarayı ise hem iş ve hem özel hayatta kesinlikle red etmek ve bırakmak, sağlıklı yaşamda yüksek performansımız için zorunlu olan ilk önlemlerdir. Mesai aralarında öğün sayısını üç ve dört adete çıkartarak Omega yağları bakımından zengin balık eti tüketimine önem vermek, buna karşılık düşük yağ oranında protein ve yüksek karbonhidrat oranına sahip diyetlere yönelmek, sebze ve meyve ağırlıklı diyetleri tercih etmek gerekmektedir. Kısaca sebze ve meyve ağırlıklı, düşük yağ oranında protein takviyeli ve yüksek karbonhidratlı diyetler beslenmemizin temelini oluşturacaktır. 70 kg ağırlığındaki bir birey çalışma aktivitesine göre 1400-2700 kalori arasında değişebilecek enerji ihtiyacını bu anlatmış olduğumuz niteliklerdeki en az üç veya dört öğünle ve 2.5-3 litrelik su alımı ile gerçekleştirmelidir. İşten geç gelindiği ve akşam yemeğinin kaçırılmış olduğu durumlarda ise vakit geç olacağından dolayı 600-700 kalorilik bir ara öğün niteliğindeki diyetle beslenmenin gerçekleştirilmesi gerekir. Zira yatmadan önce kaçırılan öğünleri telafi etmek üzere yoğun kalorili ağır bir diyetle yüklenerek uykuya geçmek uzun süreli ve şiddetli bir hypoglisemia yapar. Dolayısıyla ertesi günkü iş yaşantımızda performansımızın sürekli düşük kalmasına yol açacaktır.

Zayıflama Resmi

Yanlış İnanış!

Yanlış İnanış Şudur: “Az Yağlı, Bol Karbonhidratlı Diyet Metabolizmayı Uyarır”

Yağ ve ağırlık kaybı hakkındaki ikinci yanlış inanış diyetten yağın tamamen çıkartılmasının metabolizmayı uyaracağıdır ve böylece ağırlık kaybına yardımcı olacağını bazı doktorların ileri sürdükleri gibi “vücudunuzun saklı olan yaradılıştan fazla yağı eritme potansiyelini tetikleyin”. İleri sürülen bu teorinin sonucu olarak insanlar tabaklarını patatesle doldurdu fakat üstüne kremalı sos kullanmadılar, vücutlarının ocak gibi kaloriyi hızla yakacağını ümit ettiler. Fx15 kullanırken bunu siz sakın uygulamayınız. Tamamen Yanlış bir düşünce ve çürütülmüş bir tezdir.

Bir kere daha bu yanlış inanışta bir gerçek vardır. Çok enerji alırsanız vücudunuz bu kaloriyi yağlardan çok karbonhidratlardan kullanacak, sonuçta “ısı” israfı veya “serbest” kalori oluşacaktır. Bu da çok yanlıştır ve Fx15 tüketimi sırasında uygulanmaması gereken bir yöntemdir. Bu küçük hileli manevrayla kazandığınız serbest kalori miktarı Mayo klinikte altı haftalık dikkatli bir çalışmayla gösterildi. Çalışmanın ilk kısmında şişman kadınlar orta derecede karbonhidrat ve oldukça yağlı “diğer bir deyişle pasta ve kremalı” diyetle beslendi (Normal olarak kadınların aldığından daha fazla, yağdan gelen enerji % 45.) İki hafta sonra kadınların diyeti aynı miktarda kaloriye fakat daha az yağa ve yüksek karbonhidrata çevrildi. Bir ay sonra düşük yağlı diyetteki kadınların metabolizmalarında hiçbir değişiklik olmadığı araştırmacılar tarafından saptandı.

Kadınlara bir ay boyunca yağ yerine karbonhidrat verilmesine karşın metabolik hızlarında değişiklik olmadı. Lakin Fx15 kullanımı sözkonusu olsaydı kuvvetle muhtemel sonuç çok farklı olacaktı. Üstelik ne vücut yağları azaldı ne de vücut ağırlıkları. Mayo Klinik çalışanları “dört haftalık az yağlı diyetin etkisinin tespit edilmediğini” belirtiler. Bu ve şimdi bildiğimiz diğer çalışmalar-da görüldüğü gibi az yağ, çok karbonhidrat yiyerek ağırlık kaybetmenin kaloriyi kısmadığınız sürece reçetesi başarısız olacaktır.