Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Gevşeme hareketleri’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Zayıflarken Rahatlamak için Fx15

Zayıflamak için fx15 form hapı eşliğinde çalışma yaparken çalışmanın herhangi bir aşamasında soluksuz kaldığınızı hissederseniz çalışmaya ara verip gevşeyin ve bir süre normal bir şekilde soluduktan sonra çalışmaya geri dönün. Zira bu fx15 ile çalışma yaparken dikkat etmeniz gereken önemli bir konudur. İlk başlarken 9 kez soluk alıp verdikten sonra dinlenin ve eğer isterseniz bir kez daha 9 soluk çalışın. Çalışmada ustalaştıkça 36, daha da ustalaştıkça 81 soluk alış verişe kadar çıkın.

Zayıflarken rahatlamak için fx15

Soluk alma işlemi bittiğinde kısa bir süre duraklayın ve ardından gene 4’e kadar sayarken burnunuzdan soluk vermeye başlayın.  Soluk verirken, balonun yavaş yavaş sönmeye başladığını ve bedeninizdeki kirli havanın ve hastalıklı enerjinin gri bir duman şeklinde burnunuzdan dışarıya çıkarak bedeninizi terk ettiğini hayal edin. 4’e ulaştığınızda, halen bir parça daha soluk verebileceğinizi hissederken soluk verme işlemini bitirin. Yeniden soluk almaya başlamadan önce kısa bir süre duraklayın. Bu çalışmalar fx15 kapsül ile zayıflarken rahatlamanızı sağlayacak basit egzersizlerdir.

Dikkatinizi alnınızın sol tarafına ve başınızın arkasının sol tarafına yönlendirin. Bu bölgelerin de iyice gevşeyip rahatladığını hissedin. (Kadınlar sağ tarafı gevşeteceklerdir.) Sol gözünüzü gevşetin.  Sol yanağınızı ve yüzünüzün sol tarafını gevşetin. Boynunuzun ve ensenizin sol tarafını gevşetin. Sol trapez adelenizi (boynunuzun yanından omuzunuza kadar inen adele) gevşetin. Sol omzunuzu, sol kolunuzu, dirseğinizi, ön kolunuzu, el bileğinizi, avuçlarınızı ve parmaklarınızı gevşetin. Sırtınızın sol tarafını gevşetin. Göğüs kafesinizin sol tarafını gevşetin. Sırtınızın ve belinizin sol tarafını gevşetin.  Sol kalçanızı gevşetin.  Kasığınızın sol tarafını gevşetin.  Sırasıyla sol bacağınızı, sol dizinizi, sol baldırınızı, sol ayak bileğinizi, sol ayağınızı ve sol ayağınızın parmaklarını gevşetin. Bir süre durun ve bedeninizin sol tarafındaki (kadınlar sağ tarafındaki) gevşemeyi hissedin ve bedeninizin bu bölümünü, bedeninizin gevşetmediğiniz sağ tarafı ile kıyaslayın.