Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘HHS’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 ile Sebze Meyve Alımı için Tavsiyeler

Alışveriş esnasında birçok çeşit sebze ve meyve alın ki, yeterince seçeneğiniz olsun. HHS‘ nin Fx15 üretiminde kullanıcılarına tavsiyeleri bu doğrultudadır. Dondurulmuş sebze stoğu yapın ki, her akşam yemeğinde bir sebze çeşidi olsun. Çabuk çürüyen meyve ve sebzeleri önce kullanın (şeftali, kuşkonmaz). Daha sert olanları (elma, kereviz vb.) ya da dondurulmuş yiyecekleri haftanın ilerleyen günlerinde tüketebilirsiniz.

Meyve ve sebzeleri, onları görebileceğiniz bir yerde tutun. Fx15 zararları görülmemiş bir üründür. Onları ne kadar sık görürseniz, onları yeme olasılığınız o kadar artar. Buzdolabının üst rafında bir kap doğranmış sebze bulundurun. Mutfak tezgahında ya da işyerinde masanızda bir kase dolusu meyve bulundurun.

Çantanızda, bir meyve ya da doğranmış sebze bulundurun; kolayca temizlenmek için ıslak mendil bulundurun. Çorbaya, salataya ekleyerek ya da çiğ haldeki sebze ve meyveleri öğle yemeğine de katın. Akşam yemeğinde, mikrodalgada ya da buharda pişirilmiş sebzeler yiyin. Sebze yerken porsiyonlarınızı büyültün.

Tatlı olarak taze meyve yiyin. Fx15 kullananlar bunu bilir ve hep bu doğrultuda beslenir. Özel bir tatlı olarak, az yağlı yoğurt ya da şerbetin üzerine konulmuş taneli meyvelerden oluşan meyve parfesini deneyin. Çorba, sos ve güveç hazırlarken farklı sebze çeşitleri ekleyin (örneğin, spagetti sosuna rendelenmiş havuç ya da kabak ekleyin). Yemeye hazır çiğ sebze ve meyveler sunan, salata barlarından ve hazır salatalardan faydalanın.

Marmara sosu gibi sebze bazlı sosları ve düşük sodyumlu V8 ve domates suyu gibi meyve sularını kullanın.

Zayıflama Resmi

Fx15 Kullananlar ve Fx15 Yorumları

Çoğumuz, Omega-6′ yla kıyaslandığında çok az miktarda Omega-3 alıyoruz. Aslında her ikisinin de Fx15 zayıflama süresince destek olarak alınması gerekiyor. Fx15 kullananlar bunu bilmeli. Bu, Omega-3’ü daha fazla tüketmemiz anlamına geliyor. Şunu iyi bilmelisiniz ki, en iyi Omega-3 kaynakları somon, sardalye, uskumru, ringa ve ton balığı gibi yağlı balıklarla morina yağıdır (tablet şeklinde tüketilir). Balıkta bulunan Omega-3 asitleri, vücutta çabucak kullanılan EPA ve DHA’dır. Bitkilerdekiyse alfa linoleik asittir (ALA) ve vücudun kullanması için önce DHA ve EPA’ya dönüşmesi gerekir.

Bitkiler âleminden keten tohumu, %58’lik sağlık dostu Omega-3 yağ asidi (ALA) oranıyla, en zengin Omega-3 kaynağıdır. Kanolanın ve soyanın toplam yağının %7’si, cevizin %5’i Omega-3 ALA; kabak çekirdeğinin %15’e kadarı Omega-3 yağ asidi içerir. Fx etkisi için büyük bir katkı anlamına gelir.

Omega-3, alyuvar hücre pigmenti (hemoglobin) oluşumuyla normal hücre büyümesi ve bölünmesi için gerekli olduğu gibi, yaraların normal şekilde iyileşmesi için de gereklidir. Bu yağ asitleri aynı zamanda, protein metabolizması, minerallerin vücutta taşınması, metabolize edilmesi, bu sayede kemiklerin güçlenmesinde önemli rol oynar.

Optimum düzeyde Omega-3 tüketimi kalp için çok yararlıdır. Omega-3 ve Omega-6, vücutta kolesterol dönüşümü için gereklidir. HHS gıdanın bu mucize ürünü Fx15 hapı için sizde bu tavsiyelerimizi uygulayın. Fx15 yorumları da hep böyle belirteçlerle doludur. Yanı sıra, Omega-3, kandaki trigliseridi %65 oranında azaltır. Üstelik ilaçlardan daha yüksek oranda ve yan etkisi olmadan… Kalp aritmini önleyerek ani kalp krizi sonucu ölüm riskini azaltır. Aynı zamanda kanı hafifçe seyrelterek plateletlerin yapışkanlığını azaltır; kalp krizi ve felce neden olan damar içinde kan pıhtılaşmasını önler.