Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘İnsülin ve glikoz’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Karbonhidrattan Zengin Diyet Şişmanlığa Neden Olur Mu?

Karbonhidrattan zengin diyetlerin şişmanlığa neden olarak performansı olumsuz yönde etkileyebileceği son yıllarda gündeme gelen bir konudur. Hatta bazı yayınlarda proteinden zengin, düşük karbonhidratlı diyetlerin kalp hastalığı, kanser, diyabet ve depresyonu önlediği, tedavi ettiği de ileri sürülmektedir. Bu biçimde bir diyetin Fx15 ile desteklenmesi durumunda çok iyi neticeler alınabiliyor. Bu yayınlarda, karbonhidratların kan şeker düzeyini yükselttikleri ve buna bağlı olarak artan insülin hormon düzeyinin karbonhidratların yağ olarak depolanmasına neden olduğu iddia edilmektedir. İnsülin, glikozun kan dolaşımından, tüm aktivitelerde yakıt olarak kullanıldığı hücrelere transferi için gereklidir.

Fx15 ile kilo kaybı ve kazanımında önemli olan enerjinin ne kadarının karbonhidratlardan sağlandığı değil, günlük tüketilen ve harcanan enerji arasındaki dengedir. Kilo kontrolü için günlük tüketilen enerji miktarına dikkat edilmelidir. Kişilere daha fazla karbonhidrat daha az yağ tüketin önerisi yapıldığında genellikle yanlış anlaşılmaktadır. Yağsız olduğu takdirde kişiler istedikleri kadar karbonhidratlı yiyecek tüketebileceklerini düşünmektedirler. Sonuç olarak da, düşük yağ ve fazla miktar karbonhidrat tüketilerek Fx15 ile kilo verilememektedir. Günlük toplam alınan enerji miktarını, diyetle alınan yağın azaltılması diyetle alınan karbonhidratların azaltılmasından daha fazla etkilememektedir. Çünkü yağlar karbonhidratların iki katı daha fazla enerji sağlamakta ve yağın vücut yağı olarak depolanma şansı karbonhidratlardan daha fazla olmaktadır. Kısaca yağdan gelen enerjiyi azaltıp, enerjisinin büyük bir kısmını karbonhidrattan sağlayan kişi kilo verememektedir. Fx15 desteği burada da iş görmektedir.

Basit olarak, kişinin aldığı ve harcadığı enerji dengesi fx15 yardımıyla kilo kontrolü için önemlidir. Gereksinimden daha fazla miktarda karbonhidrat alındığı zaman, bu fazla miktar, kaslar ve karaciğerde glikojen olarak depolanmaktadır. Kaslar bu glikojeni ancak enerji gereksinimi olduğunda kullanmakta, kan glikoz düzeyi azaldıkça karaciğer glikojeni glikoza dönüşerek kan glikozunu normal düzeyde tutmaya çalışmaktadır. Bu evrede oluşabilecek sıkıntıların önüne zayıflama periyodunda yine Fx15 ile geçilebilmektedir. Fakat tüketilen karbonhidrat karaciğer ve kaslarda depolanabilen miktarı da aşacak olursa o zaman karaciğer kendisine ulaşan glikozu daha kalıcı bir enerji deposu olan vücut yağına dönüştürmektedir. Çünkü karaciğer sadece yarım günlük glikojeni depo edebilecek kapasiteye sahipken yağ hücreleri sınırsız yağ depolayabilmektedir. Buradan çıkarılacak en önemli sonuç, her iki üç saatte bir az miktarda karbonhidratlı yiyecek vücuda alınacak olursa depolanmadan yavaş yavaş harcanacaktır. Böylece depolanan glikojen fazla birikmeden glikoza dönüştürülerek enerji olarak kullanılacağı için yağa dönüşmeyecektir.