Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘İskelet ağrıları’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 in Sağlığa Etkin Faydalarından Biri

Merhaba sevgili Fx15 kullanıcıları. Bugün size modern yaşamın getirisi olan ve hepimizin zaman zaman muzdarip olduğu bir sorunu ortadan kaldırmak için yapılması gerekenleri anlatacağım.

Boyun ağrıları fazla kilolardan kaynaklanabilir. Boyun ağrılarınızın ortadan kalkmasında fazla kilolarınızdan kurtulmanızın da etkisi olacaktır. Bunun için Fx15 kullanarak zayıflayıp boyun, omurga ve diğer kemik tabanlı iskelet ağrılarından kurtulun. İşte size birkaç öneri:

Yastığınızı göğsünüze koyun ve beş saniye sımsıkı kucak layın. Sonra beş saniye dinlenin. Bunu altı kez yineleyin. Yastığınızı dizlerinizin arasına koyun ve beş saniye sürey le iyice sıkıştırın. Beş saniye dinlenin ve bu hareketi allı kez yineleyin.

Bacaklarınızı kırk beş derecelik bir açıyla kaldırın ve beş saniye öylece tutun. Beş saniye dinlenin. Altı kez yineleyin.
Bir ayağınızın parmaklarını diğer ayağınızın parmaklarınla tutarak kendinize doğru çekin. Sonra diğer ayağınızın parmakları için aynı işlemi yapın. Bu hareketi her ayak için altı kez yineleyin. Yatakta yapılan egzersizler kalbimiz üzerinde çok az gerilim yaratır ve bu nedenle herkes bu hareketleri yapabilir; çocuklar, yetişkinler veya yaşlılar. Fx15 kullananlar ‘ın bu egzersizi yapmasında da bir sakınca yoktur, merak etmeyin.

Bu egzersiz seti kasların, sinirlerin, iç organların ve kan damarlarının iyi çalışmasını sağlar; sinir ve sindirim sistemimizi düzenler ve zihinsel kapasitemiz üzerinde olumlu etki yapar. Bu egzersizleri hareketli bir yaşam süren ve yoğun çalışan kişilere öneriyorum.

1. Lotus yaprağı desenli bir sandalyeye oturun, ayaklarınızı hafifçe ileri çıkarın, ellerinizi dizlerinizin üzerine koyun, kollarınızı on kez yukarı kaldırıp indirin.
2. Aynı konumda başınızı onar kez sağa ve sola döndürün.
3. Başınızı onar kez öne ve arkaya hareket ettirin.
4. Kollarınızı yatay olarak öne uzatın ve başınızı birbiri ardına beşer kez sağa ve sola çevirin.
5. Kollarınızı doksan derecelik bir açıyla ileri uzatın, bir yandan kollarınızı ileri doğru iterken öte yandan çenenizi ileri ve yukarı itin. Bu hareketi on kez tekrarlayın.