Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Kan şekeri seviyesi’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Diyetinizi Fx15′ e Göre Düzenleyin

Bir diyete başlamadan önce, ideal kilonuza karar vermelisiniz. Bu sizin kilo verme yolculuğunuz sırasında rehberiniz olacaktır. “Hızlı” kilo vermek bir gecede 25 kilo vereceğiniz anlamına gelmez; birkaç kiloyu vermek aylarınızı alabilir ve obez kişilerin ideal kilolarına ulaşmaları da yıllar alabilir. Sağlıklı bir zayıflama sürecinde doğru beslenme ve fx15 etkisi azımsanmayacak kadar önem teşkil etmektedir. Kilo verme hızınız diyetinize ne kadar odaklandığınızla ve fx15 zayıflama hapı’ nın kullanım mitarıyla ilgilidir.

Diyetinizi fx15 e göre düzenleyinKilo vermenize yarayacak bazı basit öneriler:
1. Diyete başlamada önce günlük kaç kalori almanız gerektiğini bilmelisiniz. Eğer hareketsiz biriyseniz kilonuzu 15 ile, biraz hareketliyseniz 17 ile, aktifseniz 20 ile çarpınız. Bu, size günlük ortalama kalori ihtiyacınız hakkında fikir verecektir.
2.Mevye ve sebzelerinizi yemeyi unutmayın! Günde en az beş porsiyon almalızınız, bunu yapmanız sizi daha sağlıklı bir hale getirecektir çünkü meyve sebzeler yararlı lifleri, vitaminleri ve antioksidanları içerirler. Ayrıca midenizi hemen doldurarak fazladan yemenizi ve kalori almanızı engellerler.
3. Yediklerinizin miktarına dikkat edin. Fazla kalorili besinlerden uzak durun ve küçük porsiyonlar tüketin. Yavaş çiğnemek sindirimi kolaylaştırır ve fazla yemenizi büyük oranda engeller.
4. Öğün atlamayın. Kilo vermek istediğinizde kendinizi aç bırakmak çekici gelebilir ama gün boyu sağlıklı, dengeli kalori alımı için az az ama sık sık yemelisiniz. Ayrıca kan şekeri seviyeniz de sık yemezseniz kötü etkilenir. Üç öğününüzün normal boyutlarını beş ya da altı öğüne bile dağıtabilirsiniz. Öğünler arasında fx15 kapsül kullanmak diyetinize yardımcı olacaktır.
5. Taze meyve ve sevzeler idealdir-paketlenmiş ya da işlenmiş besin maddelerinde fazlaca sodyum ve yağ içeriği vardır. Taze ve doğal beslenirseniz kilo vermeniz daha olasıdır.
6. Yemeklerinizi fazla sınırlandırmayın. Gidin ve kendinizi şımartın; en sevdiğiniz yemeği yiyin. Doğum günü partisinde bir dilim pasta yemek normaldir. Sadece abartmadan yemeye ve bunları düşman gibi değil kilo verme deneyiminizin hediyeleri gibi görmeye dikkat edin.
7. Yiyecek etiketleri üzerinde gördüklerinize her zaman inanmayın. “Yağsız” her zaman düşük kalorili anlamına gelmez. Aynı düşünüş biçimi “az şekerli” ya da “düşük karbonhidratlı” besinler için de geçerlidir. Besin etiketine doğru göz atın, orada kalori sayısını bulacaksınız.
8. Meyve sularının ve şekerli içeceklerin miktarını sınırlandırın. Bunların yerine, günde sekiz bardak su için-bu, tüm zehirli ve atık maddeleri vücudunuzdan atacaktır.
9. Mümkünse bir yemek günlüğü tutun. Bu, kalori alımınızın izini sürmenize yardımcı olacak ve ihtiyacınız olan besin çeşitlerini de size günlük olarak hatırlatacaktır.
10. Egzersiz yapmayı unutmayın! Günde 30-60 dakikalık fiziksel aktivite demek sağlığınızın ve kilo vermenizin (kaslarınızın sıkılaşması da cabasıdır) garantisi demektir. Ağırlıkla çalışmak ve fx15 kapsül desteği almak sinir bozucu kalorileri yakmanın en iyi yollarından biridir.