Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Karnabahar tüketmek’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 Kullanırken Karnabahar Tüketin!

Karnabaharda bulunan bazı kimyasal maddelerin pişirme kazanındaki veya tenceresindeki demirle reaksiyona girmesi karnabaharın sağlık için yararlı olan bazı etkilerinin azalmasına neden olabilir. Pişirme öncesinde karnabahara biraz limon suyu eklemek ve sonra pişirmek bu sorunu giderecektir. Bu nedenle Fx15 sağlıklı zayıflama ilacı kullanırken karnabahar tüketmek istiyorsanız, karnabaharı tencereye koymadan önce üzerine biraz limon sıkmanız onun faydalarından daha iyi yararlanmanızı sağlayacaktır.

Karnabaharın itici lezzet ve kokusundan, ondaki sülfür içeren ve sevimsiz lezzet ve kokusunun aksine, sağlığımız ve detoksumuz açısından son derece önemli olan sülfür içeren maddeleri sorumludur. Bu maddeler uzun süreli pişirmelerde serbest halde açığa çıkarak söz konusu itici koku ve lezzete sahip olur. Diş sağlığı yerinde olan bireyler için pekala karnabaharı çok pişirmeden, yarı pişmiş olarak da tüketebilirsiniz. Zaten yukarıda da değindiğim üzere isotiosionat adlı detoks etkili ve kansere karşı koruyucu maddenin açığa çıkması da ancak bu şekilde mümkündür. Üstelik yarı pişmiş halinde karnabaharın sadece sağlık açısından çok daha etkin olmasını sağlamakla kalmayacak, daha lezzetli ve daha güzel kokulu olmasını da mümkün kılacaksınız.

Karnabahar günlük C vitamini ihtiyacımızın %92’sini içerir. Bu özelliği ile kuvvetli bir antioksidant yani iltihap baskılayıcıdır ve detoks etkisi gösterir. Biliyorsunuz ki Fx15 lotus tableti kullanırken günlük C Vitamini ihtiyacının karşılanması bağışıklık sisteminin güçlenmesi açısından oldukça önemlidir. Aynca kuvvetli lif yapı arz eder. Yani karnabaharı yeterli ve düzenli tüketerek mide ve bağırsaklarınızda açığa çıkan fazla kolesterol, şeker, kanser yapıcı madde, alerjik madde ve toksik radikalin kana kanşmasım engellemiş ve bu maddeleri dışkı ile uzaklaştırmış olursunuz. Bu yüzden sadece detoks işlevi ile değil, aynca kansere yakalanma riskini azaltmada, Diyabet, alerji ve sindirim rahatsızlıklan(dispepsia)’na karşı korunmada düzenli olarak karnabahar tüketmek son derece yararlı olacaktır. Spina bifıda riskinin azaltılması için de yeterli bir folat, B6 ve B5 kaynağı olması ile karnabahar oldukça önemlidir. Üstelik azda olsa omega 3 içeren ender sebzelerdendir.