Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Kilo artışı’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fazla Kalori Kilo Alımına Neden Olur!

Protein ihtiyacı da kalori de olduğu gibi canlı ağırlık ile artmaktadır. Vücuttaki protein birikimi sadece tüketilen protein miktarına bağlı değildir. Gereğinden fazla kalori almak kilo alımına neden olacağı için fx15 kapsül ile önlem almak gerekir. Protein ile diğer besin maddeleri arasındaki oran da önemlidir. Protein ile enerji arasında da belirli bir oranın bulunması gerekir.

Tüketilen enerji arttıkça protein birikimi de artmaktadır. Yetersiz proteinle beslenenlerde büyüme geriler ve iştah azalır. Kilo almak için proteine olan ihtiyaç fazladır. Serum Proteinleri: Albumin ve globulindir. Günlük beslenmemizin % 15′ ini proteinler oluşturmalıdır.

Protein ihtiyacı çocuklarda ve gençlerde daha önemlidir. Gençlerde kilo artışı et olarak gerçekleşir. Fx15 kullanmanıza engel bir durum yoksa Fx15 kullanarak zayıflayabilirsiniz. Protein birikimini yaşta etkilemektedir. Gençlerde günlük protein birikimi yaşlılardaki birikimin iki mislinden fazladır. Gençler biyolojik değeri yüksek proteinlerden yeterince almalıdır. Proteinler hücrelerin yapı taşları olduğundan yıpranan dokuların onarımında kullanılır.

İnsan vücudunda en fazla su ve yağ değişiklik göstermektedir. Kilo aldıkça vücuttaki su miktarı azalmakta bunun yerini yağ almaktadır.  Bu yağları eritmek için Fx15 kapsül size yardımcı olacaktır. Yaş ilerledikçe protein miktarı azalmakta yağ miktarı artmaktadır. Protein üretim gücünü nasıl artırabiliriz?

Şişman veya zayıf olmamalıyız. Dengeli beslenme, aktif bir yaşam, düzenli egzersiz, hormon ve ilaçlar protein üretimini uyarır ve proteine bağlı gençleşme gerçekleşir. Yaşlılarda yavaşlayan protein metabolizması böyle uyarılır. Yeri gelmişken belirtelim yaşlılar zayıflamak için fx15 kullanamazlar.

Zayıflama Resmi

Size Uygun Fx15 Miktarını Belirleyin

Alışveriş sırasında oluşan yeme isteğine engel olmak için büyük marketler dışında köşedeki markete daha sık gidebilirsiniz. Her gün ekmek veya gazete almaya kendiniz çıkabilirsiniz. Deniz kenarında veya evde 10-15 dakika bile olsa yürüyüş yapabilirsiniz. İlle de şiddetli bir egzersiz yapmak zorunda değilsiniz. Çözüm; Egzersiz programı için bir egzersiz hocasından size özel ve fx15 bitkisel hapı ile uygulanabilir bir program isteyin. Bu program içerisinde ideal fx15 kapsül kullanım miktarı iyi belirlenmelidir.

Size uygun fx15 miktarını belirleyinSpor yapmanıza engel olan bir probleminiz varsa fx15 ile zayıflamayı deneyin ve günlük aktiviteleri arttırabileceğiniz küçük püf noktalarını öğrenin. Eğer böyle bir şikayetiniz varsa, yanlış yoldasınız demektir. Beslenme programı size özel hazırlanmalı, uzun süreli uygulanabilir olmalı ve stres yaratmamalı. Size özel diyet programları için fx15 kapsül kullanmak yerinde olabilir. Yani siz diyet yaparken de farklı keyifler yaşamalısınız. Eğer bir çikolata sever iseniz, diyette arada bir çikolata yemeniz gerekiyor. 3 ay veya 6 ay hiç çikolata yemeden zayıflamak gerçek bir başarı değildir. Hemen kilo almanızın birkaç nedeni olabilir. Özetle sıralayacak olursak, size verilen diyetin hiç dışına çıkmıyorsanız ve aylardır hep aynı şeyleri yiyorsanız bu sorun yaratabilir. Veya size verilen yiyeceklerden daha azını tüketiyorsanız bu da değişiklik yaptığınızda kilo aldırabilir. Üçüncü sebep ise, kaçamak yaparken diğer öğünlerde ne yediğinize dikkat etmiyorsanız veya üst üste birkaç gün diyetin dışına çıktıysanız da kilo artışı olabilir.

Beslenme programınızın dışına çıkmanız gerekirse, karşılığında ne yapmanız gerektiğini öğrenin. Daha fazla kalori alımı oluyorsa, kalori harcamanızı arttırın. Üst üste kaçamak yapmayın. Uyguladığınız diyet size uygun olmayabilir. Size uygun diyeti oluşturmak için fx15 kullanımına önem gösterin. Çok düşük kalorili bir diyet yapıyor olabilirsiniz. Programınızın kalorisi normal ama yine de size yetmiyorsa, sizi diyet boyunca tok tutacak püf noktalarını atlıyor olabilirsiniz. Posa miktarını arttırın (sebze meyve tahıl grubu) Su tüketiminiz azalıyor olabilir. Daha fazla su tüketin. Egzersiz yapın, hareketsiz kalmayın. Psikolojik nedenlerle açlık hissediyorsanız, mutlaka bir psikolog ile çalışın.

Zayıflama Resmi

Kilo Oluşumuna Fx15 ile Önlem Alın

Ancak kırmızı et ve ürünlerini ileri yaşlara geldiğinizde kesmekle doymuş yağ ve kolesterolün vereceği zararları bertaraf etmiş olmanıza karşılık, bu seferde çok kaliteli olan kırmızı et proteinlerinden mahrum olacaksınız. Bu tip etkiler fx15 bitkisel kapsül ile uyguladığınız diyete de zarar verir. Yani kendinizi bir ikilem içinde bulacaksınız. Ancak böyle bir durumda şu ayrıntıyı sakın unutmayın! Kırmızı et ve et ürünlerinin gelişim, onarım, hormonal üretim gibi pek çok hayati olayda etkili olması şeklindeki üstün yararlılığı zaten genç yaşlarda önemli. Zira ileri yaşlara yani otuzlu yaşlara gelindiğinde vücudun genetik olarak gelişimi duracaktır. Bu dönemlerde ve bu dönemleri takiben istediğiniz kadar hayvansal kaliteli protein alın, genetik istisnalar söz konusu olmadıkça abartılı bir gelişim gösteremezsiniz. Fakat fazla kilolar için fx15 kapsül kullanabilirsiniz.

Kilo oluşumuna fx15 ile önlem alın

Bu açıklama ile şu gerçeği anlatmaya çalışıyorum. Vücudunuzun, metabolizmanızın gelişme gösterdiği gençlik döneminde bu gelişme ve onarım en fazla, en kaliteli proteinler olan hayvansal proteinlerle, özelliklede kırmızı et ve ürünleri ile sağlanır. Ancak ileri yaşlara geldiğinizde hala bu proteinlerden yararlanmak pahasına kırmızı et ve ürünlerine devam etmek, yaşlanmanız nedeni ile toleransı iyice azalmış olan metabolizmanıza kolesterolü ve doymuş yağı sokmaktan ileri gitmeyecektir. Bu şekilde kilo artışı olacağı için fx15 kullanmanızı tavsiye ediyoruz.

Böyle bir durumda kırmızı et ve ürünlerine gençlik dönemindeki gibi ısrarla devam etmek size özellikle iltihaplanma ve ona bağlı olarak kalp ve damar hastalıklarını getirecektir. Bu ileri yaş dönemlerinde kaliteli proteinlere ihtiyacımız hiç mi yok? Yada ileri yaşlara girmekle gelişim ve onarımımız tamamıyla bitiyor mu? sorularına gelince. Tabii ki hayır. Ancak gelişimde çok önemli bir azalma, kolesterol ve doymuş yağa karşı az önce değindiğim üzere önemli miktarda bir tolerans kaybı var. Bu gerçekleri dikkate alarak kaliteli proteinden mahrum kalsak da kırmızı et ve ürünleri tüketimini ileri yaşlarda sınırlandırmak zorundayız.

Zayıflama Resmi

Kilo Artışını Engellemek için Fx15

Gıda üreticileri ürünlerinde ilave şeker olup olmadığını belirtmek zorunda değiller. Bu nedenle gıdalarda bulunan ilave şekerlere fx15 zayıflama hapı ile önlem almalısınız.  İlave şeker doğal olarak bir gıdada bulunan şekerin dışında ilave edilmiş bir tatlandırıcı ya da şeker olarak tanımlanıyor. Örneğin vüksek früktozlu mısır şurubu genelde meyveli içeceklere ekleniyor. Üretici sadece toplam şeker miktarını belirtmekle yükümlü. Fazladan alınan şeker miktarı kilo artışını tetikler ve fx15 kapsül ile önlem gerektirir. Aşağıda sıralanan gıda kalemlerindeki gizli şekere dikkat edin:

  •  Kahvaltı gevrekleri
  •  Salata sosları
  •  Şarküteri etleri
  •  Konserve meyveler
  •  Ekmek
  •  Yerfıstığı ezmesi
  •  Krakerler
  •  Çorbalar
  •  Sosis
  •  Yoğurt
  •  Dip soslar
  •  Pevnirli dip soslar
  •  Sakız
  •  Jeller ve reçeller
  •  Donmuş yiyecekler (dondurma, sorbe ve yoğurt dondurmaları)

Kilo artışını engellemek için fx15

Bu gıda maddelerinden tamamen uzak durmak zorunda değilsiniz.  Bunun yerinde fx15 kapsül kullanmanız yeterli olacaktır.  Sadece bunlara karşı dikkatli olmanız gerekiyor. Gıda etiketlerini dikkatle okumayı unutmayın. Bazı gıdalarda gizli şeker olabileceğinden endişeleniyorsanız, biraz araştırın ya da onun kadar hoşlanacağınız bir alternatif arayın. Bu gıdaların, yüksek früktozlu glikoz şurubu, trans yağlar va da diğer ilave kimyasallar içermeyen daha sağlıklı muadilleri tam gıda satan dükkânlarda bulunabilir.

Gıdalarımızdaki dile getirilmeyen tehlikelerden birinin yüksek früktozlu mısır şurubu (YFMŞ) olduğunu söylemiştim. Bu gazlı meşrubatlar, konserve gıdalar, bisküviler, kekler, unlu mamuller ve donmuş gıdalar gibi, pek çok Amerikalının her gün tükettiği hemen her tatlandırılmış ya da işlenmiş gıdada bulunur. Ancak iştahınız üzerindeki etkileri nedeniyle bu bölümde biraz daha incelenmeyi gerektiriyor.