Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Lotus yağrağı’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Beslenmenin Fx15 ile Önemi

Beslenmenin kalitesiyle ilgili olarak monodiyet ya da her öğünde bir besin rejiminin, özellikle hasta ve zayıf kişilerde önemli sindirim kolaylıkları sağladığı gözlendi. Fx15 zayıflama hapı kullanımında bu gözlemin yeri büyüktür. Günümüzde her öğünde çok çeşitli besinler almanın faziletleri söyleniyorsa da, monodiyet (günde bir besin) tarih boyunca uygulanmış ve iyi sonuçlar vermiştir. Hipokrat tüberküloza yakalananlara yalnızca süt içmelerini salık verirdi.

Besinler sindirim kanalına günde üç defa hatta çoğunlukla daha fazla giriyorlar. Lotus yağrağı bu döngüyü optimize etmek için çalışan bir fx etkisi içeriğidir. Bağırsak mukozası yiyecek ile karşılaştığı zaman bunları sindirmekten başka bir şey yapamaz. Proteinler, karbonhidratlar, yağlar ve mineraller kana ve lenfe karışır.

Vücut yapısının temel taşları diye adlandırılan proteinler ve onların aminoasitleri konusunda çok şey yazıldı: Daha sonraki bölümlerde bu konuya değineceğim.

İnsan vücudu dokularının yeniden üremesi ve gelişmesi için gerekli besinleri lymphocyte (Lenfosit) adlı hücrelerin taşıdığına inanıyorum. Bu doğal proteinlerin özümlenebilmeleri için fx15 kullanımı süresince tiroid bezlerinin iyot katkısına gereksinimi vardır. Lenfositlerden birinin vücuttaki gezileri incelenirse bu besin taşıma olayı gözlemlenebilir. Bağırsak kıllarından her biri iki tür damar içerir: Kan ve lenf damarları.

Lenf damarları, lenfositlerin ve ak kanlı diğer hücrelerin olağan yollarıdır. Kan damarlarında ak kanlı hücrelerin varlığı gözlemlenebilirse de, lenf damarlarında kırmızı kanlı hücreler çok seyrek olarak bulunur.

Sindirim süresince lenfositlerin büyük bir bölümü lenf damarlarına girerler. Bu hücrelere gerekli besinleri sağlayabilmek amacıyla doğa, ince bağırsakların hemen yanı başına, lenfosit üretimini gerçekleştiren çok önemli bir organı yerleştirmiştir.

Zayıflama Resmi

Egzersiz ve Stres

Şişmanlık ve obeziteye karşıt olarak egzersiz yapmak, fazla yağları kontrol etmek için fx15 zayıflama hapı ile olumlu bir yöntemdir. Sadece bastırılmış öfke ve dargınlıktan kurtulmaya yardım etmekle kalmıyor, ayrıca, strese karşı bir dayanıklılık oluşmasına da yardım ediyor. Bilirsiniz, fazla kiloların % 60′ ından sinir ve stres sorumlu.

Düzenli bir şekilde egzersiz yapan insanlar, hayatta incir çekirdeğini doldurmayacak şeylere bir egzersiz programını benimsemeden öncekinden daha az sinirlendiklerinin farkına varmışlardır. Stresten dolayı yemek yiyenler sınıfındakiler, Fx etkisi ile tanıştıklarında stresi kontrol altına almak ve kilolarından kurtulmak için bir yol olarak programlarına bir çeşit alışılagelmiş zindelik egzersizini ekleyebilirler.

Eğer Stresten Dolayı Yiyenler sınıfından bir kişiyseniz, stres seviyenizi ve Stresten dolayı yemek yeme isteğinizi azaltmak için Fx15 kullananlar arasından bilgi isteyebileceğiniz kişiler bulabilir ve onlara danışabilirsiniz.  Kendiniz için yapacağınız en iyi şeylerden biri bir egzersiz programına başlamaktır. Bu da, her biri kırkar dakikadan haftada dört ya da beş gün düzenli olarak egzersiz yapacağınız anlamına gelir.

Yapacağınız egzersiz türü herhangi bir branşta olabilir (yürüyüş, yüzme, tenis veya aerobik) ama, kalp atışlarınızı hızlandırmalı ve stres seviyenizi azaltacak veya etkili bir şekilde kilo vermenize yardımcı olmak için ana kas gruplarını çalıştıracak nitelikte olmalıdır. Mikrokristalin Selüloz ve Lotus yağrağı kalp ve metabolizma sistemini düzenleyici olduğundan ötürü Fx15 diğer zayıflama ürünlerinden çok farklı bir noktadadır.

Zayıflama Resmi

Fx15 ile Karbonhidratlar

Bazı karbonhidratlar, kan şekerini çabucak yükselterek pankreasın çok fazla insülin salgılamasına neden olur. Fx15 zayıflama süreci bu gibi karbonhidratları kabul etmez. Bu tür gıdaları çok yerseniz pankreas, kan şekerini düzenlemek için sürekli insülin üretmek zorunda kalır. Böylece insülin direnci, pankreas yorgunluğu ve sonuçta, diyabet gibi rahatsızlıklar görülebilir. Ne yazık ki sevdiğimiz yemeklerin çoğu bu kategoriye girer.

Aslında yüksek glisemik karbonhidratları daha az yiyerek (hem miktar hem sıklık açısından) ve sağlıklı protein ve yağlarla (özellikle doymamış yağ ve liflerle) birleştirerek sağlığımıza kötü etkilerinden korunmuş oluruz.

Kendinizi günde bir kez bu tür gıdalarla ödüllendirebilirsiniz. AB /C öğününün C kısmı mesela… Elinizin ayasıyla ölçtüğünüzde, yarım aya kadar yiyebilirsiniz. Ben size tam tahıllı ekmeklerle en düşük GL’ li gevrekleri öneriyorum. GL ne kadar yüksek olursa, o kadar az yemelisiniz. Örneğin, 30 gram mısır gevreğinin GL’si 21 iken, tam kepekli gevreğinki 4,5’tur.

Orta veya yüksek glisemik meyve ve sebzeler zararlı değildir ancak, kan şekerinize etkisi fazladır. Lotus yağrağı etkisinden tam manasıyla yararlanabilmek sizin yegane amacınız olacak ise dikkatli davranmalısınız. Örneğin, canınız tatlı çektiğinde kuru erik, kek veya pastadan daha iyidir. Ama muza dikkat edin. Günde bir taneden fazla yemeyin.

Aşağıda, yüksek oranda sağlıksız karbonhidrat içeren ve hiçbir besleyici özelliği olmayan yiyecek ve içecekleri sıraladık. Fx15 kullanıcı yorumları da size bu konuda yardımcı olabilir. Bunlardan uzak durulmalı veya çok seyrek olarak çok az miktarda alınmalı.

İçkiler: Alkolsüz de olsa tüm biralar, özellikle esmer malttan üretilenler (düşük karbonhidratlı biralar giderek yaygınlaşıyor, onlar görece daha az zararlı), likör, tatlı şarap, şekerli tüm hazır içecekler, meyve suları (taze sıkılmış ve şekersiz olanlar çok fazla olmamak kaydıyla içilebilir).

Lezzet vericiler ve abur cuburlar: Şişe ve poşet soslar, salata sosları, hazır turşular, pasta ve bisküviler, dondurma, bal, sofra şekeriyle yapılan reçel, pekmez, şerbet, sofra şekeri (esmer ve beyaz).