Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Sebze ve meyveler’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 Diyetlerinde Meyve Sebze Tüketimi

Sebze ve meyveler genellikle en bol bulundukları mevsimlerde en ucuzdurlar; ve dolayısıyla da, bu dönemlerde hormonlu veya ilaçlı olma olasılıkları en düşüktür; onun için bu dönemler tüketim için en uygun dönemlerdir. Bu meyve ve sebzeleri fx15 kapsül diyetlerinden eksik etmeyin. Şekil bozukluğu olan, yanında tomurcuğu veya ikizi olan, aşırı büyük olan ve doğal tadında olmayan meyve ve sebzeler‘ i fx15 diyetlerinde tercih etmezsek iyi olur. Özellikle soyamadığımız sebze ve meyveleri bol suda yıkamalıyız.

Vücut sinyallerinizi ve iç sesinizi iyi dinlemeyi öğrenerek ve her ağzınıza bir şey koyacağınızda bunu uygulamayı alışkanlık haline getirerek, sadece acıktığınızda yemek yemeyi ve tam doymadan kalkmayı başarabilirsiniz. Bu kural fx15 form kapsül diyetlerinde çok önemlidir.

Fx15 diyetlerinde meyve sebze tüketimiÖğün sayınızı azaltıp vücudunuzda açlık ve kıtlık yaratmayın; hatta ihtiyaç hissediyorsanız bunu dörde, beşe çıkarabilirsiniz; ama bilinçsizce yapılan ara atıştırmalardan da kesinlikle kaçının. Kuvvetli bir sabah kahvaltısı, daha az kuvvetli bir öğle yemeği ve hafif bir akşam yemeği yiyin. Fakat düzenli olarak fx15 kapsül kullanmayı ihmal etmeyin.

Yemek yerken, mümkünse “sadece yemek yiyin”; başka bir şeylerle uğraşmayın (TV, bilgisayar, okuma gibi); ne yediğinizin, nasıl ve ne kadar yediğinizin tamamen farkında olun; yani “şuur altından veya otomatik” yemeyin.

Yemeğinizi sükunet içinde, yavaş, aceleye getirmeden yiyin ve yediğinizi çok iyi çiğneyin. Arkanızdan atlıların kovalamadığını bilin. Bu tutumla hem doyma hissinin farkına varacak, hem de gıdaları daha sağlıklı ve kolay sindirir hale geleceksiniz.

Zayıflama Resmi

Tabağınızı Dengeleyin

Vücudumuz genelde öğün planımızda olmayan şeyi ister. Yiyebileceğiniz besin çeşitliliğini ciddi biçimde kısıtlayan programlar, vücudunuzda bir eksikliğe neden olabilir ve dolayısıyla siz bu eksik kalan besinleri yemek istersiniz. Mümkünse öğünlerinizde olabildiğince çeşit olsun. Biraz karbonhidrat, yağ ve protein olsun. Protein ve yağın, sindirimi daha uzun sürdüğünü unutmayın, o yüzden daha uzun süre tokluk hissi yaşayacak ve dolayısıyla aradaki aşermelerinizi azaltacaksınız. Ya da yemek tabağı numarasını uygulayın: zihninizde tabağı bölümlere ayırın ve yarısı sebze ve meyvelerle doldurun. Sonra kalan kısmı da parçalara ayırın ve bölümlere proteinleri, yağlan ve karbonhidratları yerleştirin.

Fiber, aşermelere karşı verdiğiniz savaşta, bir diğer önemli silah olabilir. Fiber, genelde bitkilerin dış katmanlarında bulunan, özel bir tip karbonhidrattır. Tükettiğimiz diğer besin maddelerinin aksine, fiber vücudun sindirim sisteminden, daha küçük besinlere parçalanmadan geçer. Yetişkin kadınlar, günde 20 gram, yetişkin erkekler ise günde en az 30 gram fiber tüketmelidir. Ortalama bir insan, bu tavsiye edilen rakamların yarısından daha az yer. Fiberin pek çok faydası vardır ve bunlardan bazıları şunlardır:

Daha çok çiğnememizi gerektirir, dolayısıyla yeme sürecini yavaşlatır. Bu da daha çok kalori almadan daha çabuk tokluk hissi duymamızı sağlar.

Sindirimi ve emilimi yavaşlatır, böylece besindeki şeker, kana daha yavaş karışır ve kan şekeri seviyelerini yükseltip azaltmak yerine, eşit seviyelerde kalmasını sağlar. Mide içeriğindeki hacmi artırıp sindirim sistemine geçmeden önce orada daha uzun süre kalmasını sağlayarak yemeği daha doyurucu kılar.

Ayrıca fiberin, düşük kan kolesterol seviyelerine yardımcı olduğu ve kolon kanseri, kalp ve böbrek rahatsızlıkları oranlarım azalttığı belirlenmiştir.