Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Sebzelerin besin değeri’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Sebze tüketimi dikkat gerektirir!

Fx15 ile sağlıklı bir beslenmede günlük enerji ihtiyacının %30′ unun yağlardan karşılanması gerekir. Bu oranın da kendi içinde %10 doymuş, %10 tekli doymuş, %10 çoklu doymuş yağlar şeklinde bir dağılıma sahip olması fx15 ile önerilmektedir.

Kurutulmuş meyveler, demir bakımından zengindir. Kansızlığa karşı kurutulmuş meyvelerden yararlanabilirsiniz. Zayıflama döneminde kuru meyvelerin Fx15 ile önemi büyüktür.

Patatesin ışık almayan bir ortamda saklanması, daha uzun süre dayanmasını sağlar. Patates alırken zedelenmemiş olmasına dikkat edin. Üzerinde yeşillik ve morluk bulunan patatesler toksin içerdiğinden alınmamalıdır.

Bekletilmiş patates nişasta ve şekere dönüştüğü için mümkün olduğu kadar taze patates tüketmeye çalışın.

A, E ve D vitaminleri, yağda eriyen yani yağla birlikte alınmadığında vücuda yararlı olabilen vitaminlerdir. Bu nedenle rejim yapıyor olsanız bile, bu vitaminleri içeren besinleri yağlı tüketmelisiniz. Yani salatanın üzerine bir tatlı kaşığı kadar yağ mutlaka koymalısınız.

Sebzelerin hazırlama süresinde vitamin ve mineral kaybına uğramamaları için, kesildikten sonra, zaman kaybedilmeden pişirilmesi gerekir. Bunun için önceden hazırlayıp bekletmekten kaçının.

Salatanın limonunu yemeden hemen önce koymak gerekir. Çünkü bekletildiği taktirde, limonun içindeki asitler, sebzelerin içindeki vitaminleri kullanılmaz hale getirir. Bu da Fx15 diyeti için olumsuz bir durumdur. Sebzelerin besin değeri, pişirme süresine göre az veya çok kayba uğrar. Kaybı en aza indirmek için sebzeleri olabildiğince az suda ve kısa süreli pişirin. Tuzu en sonunda ilâve ediniz. Suyunu çorba için kullanabilirsiniz.