Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Sosyo-ekonomik durum’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Kahvaltının Önemi Zannettiğinizden Büyüktür

Sağlıklı zayıflamak için Fx15 lotus hapı kullanmak vücudunuzun doğal hormon ritimlerinden ve içgüdüsel kalori yakma kalıplarından yararlanmanızda yardımcı olacak. Bu ilacı perhiz programınızın iyi yönleriyle birleştirerek kullanmak kalıcı kilo vermeyi garantileyebilirsiniz.

Kahvaltı masasına oturun. Bazılarınızın bu konu hakkında neler düşündüğünü biliyorum, fakat üzgünüm, duymak istemiyorum. “Eril, sabah kahvaltı etmek için vaktim yok.” “Eril, kahve dışında her şey bende kusma isteği uyandırıyor.” Bunu aşın artık! Her gün yarımızdan daha azımız kahvaltı ediyoruz, fakat araştırmalar sağlıklı bir kiloya kavuşmanın, glikoz ve insülininizi istikrarlı tutmanın en güvenilir yollarından birinin Fx15 kapsülü kullandıktan yarım saat sonra kahvaltı etmek olduğunu göstermiştir. Aslına bakarsanız, kahvaltı etmeyen kadınların obez olma olasılığı kahvaltı edenlere göre dört buçuk kat daha fazladır. Ayrıca hiç kahvaltı etmeyen insanlar tip 2 diyabet görülme olasılığı en fazla olanlardır.

Pediatrics’de yayımlanan bir çalışma on beş yaşından itibaren, iki binden fazla yetişkini yirmi yaşma girene kadar izledi. Araştırmacılar kızlar ve erkekler daha sık kahvaltı ettikçe, BMI’larının de daha çok düştüğünü buldular. Bu sonuç diğer faktörlerden yaş, cinsiyet, ırk, sosyo-ekonomik durum, sigara-ve hatta kilolarıyla ilgili endişelenip endişelenmediklerinden (ve beslenmelerinden) bile bağımsızdı. Bu çalışmayla ilgili en çarpıcı şey ne miydi? Her gün kahvaltı eden çocuklar daha az edenlere göre daha çok kalori alıyordu fakat yine de kiloları daha azdı.

Uzun bir aradan sonra yemek metabolizmanıza start verir ve gün içindeki enerji düşmelerini önler. Eğer erkekseniz testosteron seviyeniz saat sekiz civarında zirve yapar ve akşam erken saatlerde en düşük noktaya gelir. En büyük öğününüzü sabahleyin yiyerek, bu metabolik güç dalgasından yararlanabileceksiniz. Hollanda’da yapılan bir çalışma karışık karbonhidratlarca (örneğin yulaf ezmesi, çok lifli gevrek veya tam tahıllı tostla birlikte bir sebzeli omlet) zengin bir kahvaltı eden insanların, kahvaltı girelin seviyelerini % 33’e kadar düşürmede etkili olduğu için, daha uzun süre doymuş ve tok hissettiklerini bulmuştur.