Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Tok karnına yatmak’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 Kullananlar ‘a Uyarı: Tok Yatmayın!

Şişmanlık, günümüz dünyasında giderek büyüyen bir problemdir. Üstelik sanayileşmiş ve maddeten gelişmiş ülkeleri daha çok tehdit etmekte dir.Söz gelimi ABD, şişmanlar ülkesi haline gelmiştir. Amerikalılar gittikçe daha şişman bir topluluk olma yolundadır. Amerikan Millî Kalp, Akciğer ve Kan Enstitüsü tarafından yapılan bir çalışmaya göre, yetişkinler aşırı derecede şişmandır. Çalışmaya göre, 1960’lı yıllarda nüfusun yüzde 13’ünü aşırı şişmanlar oluştururken, bu oran şu anda yüzde 30’a çıkmıştır.Şişmanlık, yaş ilerledikçe artmaktadır. Özellikle 50 yaşından sonra erkekler her yıl ortalama bir kilo almaktadır.Aşırı şişmanlıkdan kurtulmanın en mantıklı yolu Fx15 kilo verdirici kapsül kullanmaktır.Düzenli olarak Fx15 kapsül kullanmak sizi fazla kilolarınızdan  arındırır.Şimdi veremediğiniz kilolar ileride başınıza daha çok iş açabilir.Bu nedenle Fx15 ile kilolardan biran önce kurtulmaya bakın. Çünkü erkeğin beslenmesinde değişiklik olmasa bile, bu yaşlarda vücudun yağ yakma oranı giderek düşmektedir.Bugün şişmanlığa ve uyku bozukluklarına karşı tok karınma uyumamak, doktorların en önemli tavsiyesidir.

Sebepleri sıralayalım:

  • Akşam yemeği, mümkün olduğunca hafif ve mutlaka yatma vaktine en uzak zaman diliminde olmalıdır. Çünkü gece boyunca organizma yeniden depolama yapmaktadır. Diğer bir ifadeyle, aynı besin maddesi akşam yendiğinde, sabaha ve öğlene oranla daha “şişmanlatıcı” olmaktadır.
  • Kalp damar sistemimiz için fazlası zarar olan kolestrolün büyük çoğunluğu, geceleri uyuduğumuz zaman üretilmektedir. Dolayısıyla, yatmadan önce buna yol açacak aşırı miktarda yiyecekten sakınmalıdır. Akşam yemeğini uykudan 45 saat önce ve hafif gıdalarla geçiştirmelidir. Bu uygulama, gece yarıları uyandıran hazımsızlık ve mide yanmasını da ortadan kaldıracaktır.
  • Akşam yemeğini çok miktarda, fazla ve geç yemek, her zaman mahzurlu bir davranıştır. Gece uykusu esnasında bütün vücudumuz tam bir istirahate geçer. Ancak akşam yemeği fazla ve geç yendiyse, kan mideye hücum ederek sindirim faaliyetine ağırlık verir. Zaten yavaşlaşmış olan organizma işleyişi yüzünden sindirim zorlaşır ve uzar. Bu şekilde kötü rüyalar, sık uyanma, uykunun tatmin edici olmaması gibi problemler ortaya çıkar. Ayrıca sabah külçe gibi kalkılır ve uykuya dalış tam olmaz.

Modern tıbbın işaret ettiği bu gerçekleri Peygamberimiz, “Tok karnına yatıp uyumayınız. Çünkü kalpleriniz rahatsız olur, sıkıntılanır” diyerek ortaya koymuştur. Bu yüzden akşam yemeğini erken, az ve hafif gıdalarla geçiştirmemiz sağlığımız için gereklidir.Kısacası geç vakit yememekle, sağlığımızı kazanır, rahat uyku uyur ve sabah dinç olarak kalkarız. Böylelikle de mutlu oluruz.