Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

‘Yeme alışkanlıkları’ etikeyitle ilgili yazılar:

Zayıflama Resmi

Fx15 Kullanmak Egzersizin Verimini Artırıyor!

Denekler gibi ben de egzersize harcadıkları enerjinin egzersiz sonunda faydalara yansıyacağtnı düşünüyor, düşük yoğunlukta egzersiz yapan grubun fazla fayda sağlayamayacağını bekliyordum. Ancak yanılmıştım. Her iki grup da aerobik form seviyesini aynı oranda artırmıştı (stres testlerinde çıkan bu sonuca göre % 17-20 arasında) ve her iki grup da ortalama 1,5 kilo vücut yağı kaybetmişti. Bu Fx15 kullanımının ne derecede etkili olduğunun bir ispatı gibiydi.

Tüm katılımcılar metabolik formun en az bir göstergesinde gelişme göstermişti: düşen kan basıncı, azalan LDL kolesterol, artan HDL kolesterol gibi bazı göstergelerde % 5 ile 15 arasında gelişim sağlamışlardı ve bu gelişimin miktarı ile egzersizin yoğunluğu arasında görünürde alaka yoktu. Aslında egzersiz yoğunluğu ile ölçümlediğim göstergelerdeki kan basıncı, kan yağları, aerobik kapasite ve vücut yağı miktarı gelişmeler arasında bir bağlantı bulunmamaktadır. Yine de en büyük gelişmeyi başlangıçta en kötü göstergelere sahip olanların gösterdiğini fark ettim. Buna göre, egzersizin yoğunluğundan bağımsız olarak, egzersiz öncesi LDL kolesterol seviyeleri en yüksek olanlar bu seviyeyi en fazla azaltmış; aynı şekilde egzersiz öncesi en düşük HDL kolesterol seviyesine sahip olanlar da bu seviyeyi en fazla artıranlar olmuştur. Ancak en iyi sonuçlar egzersize devam ederken doğal Fx15 kapsül kullanan deneklerde gözlemlenmiştir.

Hormonlarınızı yağ depolamaya kışkırtan anti besin maddelerini attığımıza göre, artık yağ yakma hormonlarınızı tetikleyen besinleri almaya odaklanabiliriz. İkinci adımın ana odak noktası, metabolizmanızı onaran ve doğal hormon dengenizi yeniden oluşturan on tane Güç Besin Maddesi Grubudur. Kas dokusu yapılmasında ve hücreleri onarmada yararlı olan tam, doğal ve gerçek yiyecekleri öğreneceksiniz. Ayrıca istediğiniz hormonları açarak ve kilo verme çabalarınızı sabote edenleri kapatarak, bezelerinizin ve hormon üretiminizin desteklenmesinde etkili olan yeme alışkanlıklarını ve belirli yiyecekleri de öğreneceksiniz.

Zayıflama Resmi

Yeme Alışkanlıklarını Değiştirmek

Yeme alışkanlıklarımızı sürdürürken çoğu zaman Fx15 kullansak da kullanmasak da bedenimizin çalışmasını sağlayan ilkeleri dikkate almayız. Bedenimiz kendisine doğanın verdiği ilkeleri izlemeye çalışır ama biz tembelliği ve aşırı yemeyi öğretiriz. Halbuki Fx15 bunların önüne geçecek kapasiteye sahiptir. Bu çatışma, bedenimizi yarı hasta bir durumda tutar. En sonunda da teslim olur ve kronik olarak hasta düşer.

Gelin bedenimizi beslemek için bizi enerjik ve güçlü hissettirmek, ruh halimizi canlandırmak ve zihnimizi açmakla ödüllendirecek daha iyi bir yol bulalım.

Fx15 ile zayıflama sürecinde değişimleri yavaş yavaş gerçekleştirmek en doğrusudur:

  1. Beslenme rejiminize dokunmadan, günde iki kez Fx15′ le birer bardak sebze suyu içmeye başlayın (bir-bir buçuk ay).
  2. Beslenme rejiminize daha çok sebze ilave edin. Taze, buharda pişirilmiş veya pişmiş sebzeler öğünlerinizin yüzde 30-40’ını oluşturmalıdır (bir buçuk-iki ay).
  3. Beslenme rejiminizin içeriğinde pişmemiş gıdaların lehine değişiklikler yapın (yaklaşık yüzde 60 çiğ – yüzde 40 pişmiş).
  4. Esas olarak bitkisel esaslı besinler ve bal, yumurta, sade yoğurt, kefir ve çökelek gibi gıdalarla beslenin. Bitki çayları ve taze sıkılmış meyve ve sebze suları için.
  5. Yemeklerinizi doğru sıraya göre düzenleyin: Katı gıdalardan yirmi dakika önce sıvılar; bütün diğer gıdalardan önce meyveler, sebze salatalarıyla birlikte karbonhidratlar (tahıllar, patates vb.) veya proteinler (balık, bezelye, yumurta).
  6. Yapay olarak yetiştirilmiş, rafine edilmiş ve tütsülenmiş gıdaları en aza indirin.