Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

Fx15 İle Verdiğiniz Kiloları Geri Almayacaksınız

Bu yazı 13 Nisan 2011 tarihinde eRiL tarafından gönderilmiştir.

Hepimiz sabah güneşinde, sıcak havada ve güneş ışığında kendimizi mutlu hissetmek isteriz. Sizde kilolarından ve vücudundan yakınan insanlardansanız ve bikini giydiğinizde vücudunuzdan utanıyorsanız Fx15 doğal zayıflama hapı ile zayıflamanız mümkün. Uzun ve depresif, egzersizden yoksun ve hareketsizliğin olduğu kış boyunca aldığımız kilolardan yazın kurtulmak isteriz. Yalnız bunu yapmak isterken yanlış yöntemler de seçtiğimiz olur.

Zayıflamak için seçilen yanlış yöntemler: İnsanlar özel ve önemli günlerde zayıf olmak istediklerinde panikleyerek çok katı diyetlere başvurmaktalar.Bunun yerine daha kolay bir yöntem olan Fx15 zayıflama hapını tercih edin. Eğer kalıcı olarak kilo vermek amacındaysanız; kendinizi aç bırakmak veya sıkı ve katı diyetler yapmak çok yanlış bir yöntemdir. Bu denli sıkı ve yanlış yöntemlerle uzun süre kalıcı kilolar vermeniz imkansızdır ve bu tarz yöntemlerle vermiş olduğunuz kiloları en ufak bir aksaklık yaptığınızda yeniden verdiğiniz kiloları alacaksınız. Yaz sezonunda olan fakat bütün bir yıl boyunca etkisini devam ettirecek, uzun süreli ancak kalıcı kilo vermek için sağlıklı diyet ve egzersiz programı oluşturun. Paniklemeyin ve aç kalmadan hayatınızda değişiklikler yapın. Kilo verebileceğiniz püf noktalar:

Yeterli miktarda su için: Günlük yeterli miktarda su tüketmeniz sağlığınız ve kilo vermeniz için çok yararlıdır.Ayrıca fazla su içmek Fx15 kapsülün etkisini daha hızlı göstermesini sağlayacaktır. Su içmek toksinlerden kurtulmanızı ve cildinizde nem oranını dengede tutmanızı sağlar. Günde en az 8 bardak su içmeye çalışın.

Taze besinler tüketin: Diyet programınızı taze meyve, sebze ve yeşillik salataları üzerine yoğunlaştırın ve hazır, abur cubur, fast food ve yağlı soslardan kesinlikle kaçının.

Yiyeceklerin düşük yağ oranı olan çeşitlerini tercih edin: Süt, peynir gibi besinlerin az yağlı olanlarını tercih edin. Salatalarınızda yağdan ve tuz kullanımından vazgeçin. Şeker alımını da kesinlikle durdurun.

Yediklerinizi kısıtlamayı öğrenin: Beynimize tokluk sinyali geç ulaştığı için çok farkında olmadan çok ve hızlı yemek yeriz. Yavaş yavaş yemeye çalışın ve kendinizi tıka basa dolu hissetmeden yeme eyleminize son verin. Sağlıklı besinlerle az az ve çok sık yeme alışkanlığı edinin.

Çok hareketli olun ve egzersiz yapın:Kilo vermeniz için egzersiz yapmanız ve hareketli olmanız oldukça önemlidir. Gideceğiniz yere yürüyerek gidin, bisiklete binin, yüzün, dans edin, merdiven çıkın. Ama en önemlisi bütün bu yaptıklarınız için günde en az 20 dakikanızı ayırın.

Eğer bu adımları aksatmadan uygularsanız, istediğiniz kiloya ulaşacak ve daha sağlıklı olacaksınız.

Etiketlemeler: , , ,

Fx15 yorumları