Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

Hormonâl Dengesizlik ve Fx15 Kapsül

Bu yazı 17 Haziran 2011 tarihinde eRiL tarafından gönderilmiştir.

Neden kilo alıyorum? Kilo almanın temel nedeni hormonel değişimlerdir.Hormonel değişikliklerin önüne geçmek için Fx15 form hapı kullanabilirsiniz. Bu değişimlere ek olarak yaşam tarzımızdaki değişiklikler, diyet, fiziksel aktivite eksikliği ve stres de etkendir.Formum için ne yapabilirim? Egzersiz zamanınızı, yemek kalitenizi ve yaşam tarzınızı etkilediği için stresi azaltmak çok önemli.Besinlerinizin kalitesine ve miktarına dikkat etmelisiniz. Sık sık yemeniz tavsiye edilir. Hormon dengelerinin bozulması ile alınan kilolar Fx15 kapsül ile verilebilir.Dengeli beslenmeye dikkat edin. Bol bol sebze ve meyve, bütün tahıllar ve yağsız besinler yiyerek, katkı maddeli besinlerden uzak durunuz.Kalori hesaplayın. Eğer 40- 50 yaşlarındaki biri egzersiz yapıyorsa günde yaklaşık olarak 1500- 1600 kaloriye ihtiyaç duyar. Orta yaşlı biri, yine egzersiz yapıyorsa 1800- 2000 kaloriye ihtiyaç duyar. Egzersiz yaparken kas şekillenmesini sağlayan ağırlık kaldırma egzersizlerini unutmayın.Her üç saatte bir yemek yenmesi tavsiye edilir, fakat akşam yemeğini geç saatte yemekten kaçının. Gece acıkırsanız diye, yağsız yiyecekler tercih edebilisiniz.Egzersiz programınızda değişiklik yapma zamanı. Eğer yılardın aynı egzersizleri yapıyorsanız, vücudunuz buna alışmıştır ve bu nedenle aynı etkiyi yapmaz. Haftada en az 5 kez çalışmanız tavsiye edilir. Kardiyo egzersizleri unutulmamalı. Haftada iki veya üç kez ağırlık egzersizleri yapılması önemlidir.

Şişkinlikten nasıl kurtulunur? Özellikle 40 yaşlarından sonraki bayanlarda karın bölgesinde yağlanma artar ve ödem başlar. Besinlere dikkat etmek, stresi mümkün olduğunca azaltmak ve egzersiz programını uygulamak ve Fx15 hap kullanmak bu bölgedeki yağlanmayı azaltabilir. Fakat karın bölgesi yağlanmasındaki azalmanın asla yirmi yaşlardaki gibi olacağını ummayın.Bu yaşlarda hangi egzersizler daha faydalı olur? Kardiyo egzersizleri. Kardiyo egzersizleri ile günde 400- 500 kalori yakarsınız. Ağırlık ve egzersizler kas şekillenmeleri için çok önemlidir. Dikkat! Obezite ileriki yaşların hastalığıdır.Orta yaşlarda kilolu veya obezite olan insanların yaşlandıklarında hastalıklarla karşılaşma riskinin, orta yaşları normal kiloda geçirenlerden daha fazla olduğu konusunda uyarıyor.1000 kişi üzerinde yapılan son zamanlardaki bir araştırmada, kırklı yaşlardan sonra kilo alana insanların ölüm ve hastalık riski daha yüksek oranda olduğu yer almıştır. Bu yaşlara kadar sağlık problemleri olmamış olsa dahi, bu insanlar kardiyovasküler hastalıklar ve diyabete daha çok meyilliler.

Etiketlemeler: , , ,

Fx15 yorumları