Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

Kiloda Fx15′ in Rolü

Bu yazı 19 Nisan 2010 tarihinde admin tarafından gönderilmiştir.

Kilolu vermekte fx15′ in rolü vardır ama bu, kötü değildir. Kalıtımla kilo değil, az kalori harcayan hücreler edinilir. Aslında yavaş metabolizmaya sahip olmanın, ölçülü ve dengeli yemek koşuluyla avantajı da vardır. Az yenirse daha az serbest radikal oluşur ve aşırı serbest radikallerin hücrelerimize zararı önlenir. Ayrıca vücut motoru fazla çalışmadığı için yıpranma daha az olur. Demek ki, metabolizması yavaş olan kişi daha yavaş yaşlanır. Yavaş metabolizmaya rağmen normal kilosunu koruyabilenler daha uzun ömürlü olur. Kilo vermek istiyorsanız rafine tahıl ürünlerinden uzak kalmalısınız. Tüm bunları uygularken Fx15 zayıflama hapı ile düzenli şekilde zayıflayabilirsiniz. Rafine tahıl ürünleri vitamin, mineral, bitkisel kimyasallar ve liflerini kaybetmiştir. Bu nedenle tatlılar gibi değerlendirilmelidir.

Seyrek olarak tam buğday unundan yapılmış az miktarda makarnayı bol salata, mantar, soğan ve domatesle birlikte yiyebilirsiniz. Pirincin de kabuklusunu tercih etmelisiniz.

Şeker ve şekerli besinler kesinlikle yasak. Şeker gereksiniminizi, kompleks karbonhidratlarla (meyveler, kuru yemişler, sebzeler, baklagiller) gidermelisiniz. Kompleks karbonhidratlarla vücutta yağ depolanması hemen hemen olmaz. Ayrıca kompleks karbonhidratların doyurucu etkisi yağlara göre daha çabuktur ve daha uzun sürer.

Kilo vermek için zeytinyağı da dahil tüm yağlardan uzak kalmalısınız. Yemeklere ve salatalara yağ eklemeyin. Çünkü zeytinyağının kalorisi tereyağından daha fazladır. Fx etkisi diyette güçlü içerik lotus yaprağı ekstresinden gelir. Vücudun yağ gereksinimi, yağ içeren bitkisel besinleri doğal biçimlerinde (tane zeytin, ceviz, fındık, fıstık, keten tohumu) her gün ölçülü miktarlarda tüketerek karşılamak en sağlıklı yoldur.

Sebze, meyve, baklagiller ve tam tahıl ürünleri vitamin, mineral, bitkisel kimyasallar ve liften zengindir ve kalorisi az olan besinlerdir. Tüm bitkisel besinler protein, yağ ve karbonhidrat içerir. Yeşil sebzelerin yarısı protein, diğer yarısı yağ ve karbonhidrattır. Baklagillerin yarısı karbonhidrat, diğer yarısı protein ve yağdır. Bol miktarda yeşil sebze ve baklagil yediğinizde yeterli protein (günde 40-70 gr.) alırsınız.

Etiketlemeler: , , ,

Fx15 yorumları