Fx15 ve Chitosan Kampanyaları Fx15 Siparişi Chitosan Hakkında

Yeşillik Tüketimi ve Fx15

Bu yazı 19 Haziran 2010 tarihinde eRiL tarafından gönderilmiştir.

Peki ya çiğ sebzeyi pek sevmiyorsanız? Pişmiş sebzeler besinlerini kaybederler mi? Bazı enzim aktiviteleri sebzeler buhara tutulduğu zaman yok olsa da besinlerin çoğunun biyo-yararlarını sebzeler piştiği zaman artar.

Örneğin, pişirme esnasında selüloz matriks parçalanarak karotenoidler salınır. Kadim şifacılar hastalarına artık Fx15 hapı ile  buharlanmış sebze yemelerini öneriyorlar. Çünkü Fx15 içeriği, Lotus yaprağı ekstresine sahip olduğundan kullanılan her Fx15 tableti sadece kilo vermenize değil, diğer rahatsızlıklarınıza da iyi gelecek mucizeler barındırıyor.

Çünkü buharlanmış sebzelerin hazmedilmesi daha kolaydır. Pişirme işleminin yediğimiz sebzelerin hacmini azalttığını unutmayın. Yarım kilo taze ıspanak buharla pişirildiği zaman sadece 2 ya da 4 porsiyon haline gelirken yutulması da çok daha kolay olur!

Ancak sebzeleri çok fazla pişirmemeniz önemlidir. Size, sebze pişirmek için zaman ayarı olan elektrikli bir düdüklü tencere almanızı öneririz. Vok da daha hızlı bir şekilde pişirmenizi sağlar. Pişen sebzeleri yemeğin suyuyla beraber makarnaya katıp buna bir avuç kadar da taze ot eklediğinizde lezzetli bir yemeğe sahip olursunuz.

Bir diğer sağlıklı yöntem, bir kase çiğ yeşilliği (örneğin, roka ya da ıspanak) henüz pişmiş sıcak bir yiyeceğe, örneğin omletin ortasına veya pirzolanın, balık filetosunun ya da başka bir proteinin altına koymaktır. Bu yeşillikler yiyeceğe tat verirler ve ayrıca soğuk havalarda bu şekilde hazırladığınız yeşilliklerle harika salatalar yapabilirsiniz.

Günlük menü planlamanızda beş yiyecek grubunu ve yağları takip edin. Ayrıntılı menü planlamasına sebzelerden başlıyoruz. Çünkü, sağlıklı ve uzun bir ömrün kilit noktası olan sebzeler çoğu insan için adeta külfettir.

Etiketlemeler: , , ,

Fx15 yorumları